Gå til innhold

Tenkte å kjøpe bærbar PC


Anbefalte innlegg

Har følgende ønsker:

- Bra grafikk (NVIDIA 8000 eller 9000-serien)

- 4 GB Ram

- Omtrent 300 GB Hardisk

- Bra prosessor

- Ikke noe som går sund med en gang (har bl.a. hørt skrekkelige ting om HPs Pavilion-serie, noen som har erfaringer med den?)

- Pris: 8000-10000 kroner

 

Noen tips om aktuelle pc-er?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det har jeg :D

Selger min ASUS g2sg som har en ny pris på 13-13500,-

Har hatt den et halvt år alså 18måneder igjen på garanti den har nvidia 8700gt 4gb ram VISTA64bit originalt. du kan i grunn se pcen her:

Bestemmer du deg fort skal du få den for 9500,- inkl frakt

 

La den ut her for noen dager siden:

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/3683

 

 

Den har ingen synlige skader eller interne skader. Er i grunn veldig godt fornøyd med den men vil gå over til stasjonær igjen

Endret av Tommy911
Lenke til kommentar
- Ikke noe som går sund med en gang (har bl.a. hørt skrekkelige ting om HPs Pavilion-serie, noen som har erfaringer med den?)

 

Jeg kjøpte en HP Pavilion dv5-1120 for cirka en måned siden. Jeg er veldig fornøyd, og vil si at man får veldig mye for pengene. Det er jo selvfølgelig ikke en hardcore gaming maskin, men kan kjøre de spillene jeg driver med på fritiden. Maskinen kan kjøre hele dagen uten tull eller og bli særlig varm, den er stilig og ikke minst rask. Og som et pluss er det jo en rimelig pris på maskinen; 5999 kr.

Lenke til kommentar
- Ikke noe som går sund med en gang (har bl.a. hørt skrekkelige ting om HPs Pavilion-serie, noen som har erfaringer med den?)

 

Jeg kjøpte en HP Pavilion dv5-1120 for cirka en måned siden. Jeg er veldig fornøyd, og vil si at man får veldig mye for pengene. Det er jo selvfølgelig ikke en hardcore gaming maskin, men kan kjøre de spillene jeg driver med på fritiden. Maskinen kan kjøre hele dagen uten tull eller og bli særlig varm, den er stilig og ikke minst rask. Og som et pluss er det jo en rimelig pris på maskinen; 5999 kr.

Har aldri likt HP sine maskiner, HP og packard bell har det altid vert problemer med og programvarer som slower dem ned. Men må jo innrømme at det så ut til å være et bra oppsett til en så billig penge. Er med INTEL fan istede for AMD. Intel fungerer bedre om du kjører fler programmer samtidig. noe du altid gjør på Bærbare med alle tillegsprogrammene til knapper og trådløst etc.

Lenke til kommentar
Har aldri likt HP sine maskiner, HP og packard bell har det altid vert problemer med og programvarer som slower dem ned. Men må jo innrømme at det så ut til å være et bra oppsett til en så billig penge. Er med INTEL fan istede for AMD. Intel fungerer bedre om du kjører fler programmer samtidig. noe du altid gjør på Bærbare med alle tillegsprogrammene til knapper og trådløst etc.

 

Man har forskjellige meninger. Jeg er hvertfall fornøyd med maskinen, og har ikke bruk for noe bedre til det stusselige jeg driver med på datan. Men en ting er sikkert, det er utrolig mye for pengene! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva med en av Dell sine XPS maskiner, er kansje litt dyre men ser bra ut, har greit med HW og ikkje minst, du kan velge hva du skal ha inne :p Ivhertfall maskiner jeg har stor tro på. Men det virker som om det er ein del delte meininger om dell. Ihvertfall syns jeg det er noen flotte maskiner

 

Har selv også stor tro på Dell, men de tar seg betalt, det er hvertfall sikkert.

Har også blitt fortalt at det er mye tull med kundeservicen. Hørt at XPS er flyttet til India/England og de har helt andre rutiner der enn i Norge.

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar

Kjøpte en pavilion for omtrent er år siden, nå har jeg sendt den inn på reperasjon. Vifta eller noe ble for varm, pcen slo seg av og vil ikke på igjen. Elendig kjølesystem på dem syns jeg, hvis en sjokolade ligger for nærme vifta der lufta kommer ut, smelter sjokoladen, lol. :p

Endret av InjB
Lenke til kommentar
Kjøpte en pavilion for omtrent er år siden, nå har jeg sendt den inn på reperasjon. Vifta eller noe ble for varm, pcen slo seg av og vil ikke på igjen. Elendig kjølesystem på dem syns jeg, hvis en sjokolade ligger for nærme vifta der lufta kommer ut, smelter sjokoladen, lol. :p

 

Ble pcn veldig fort varm eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...