Gå til innhold

beste co-op skytespill på ps3?


theGunner76

Anbefalte innlegg

jeg leter etter et skytespill med lokal co-op mulighet (split screen). Det bør være så virkelig så mulig, liker ikke zoombies/aliens og den slags. Lyd på skytespill er jo også viktig. Det finnes mange der ute, men klarer ikke helt å finne ut hvem av de som er best? Det finnes heller ikke mange demoer så da oppretter jeg like godt en ny tråd (selv om det allerede var mange her) og lar dere velge for meg :)

 

Noen som har spilt noen av de så de kan fortelle meg hva jeg bør velge?

 

Army of two

Graw 2

Rainbow six Vegas 2

Call of Duty: World at War

Brothers in Arms, Hell's Highway

 

andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver at du ikke er så glad i skytespill med aliens/zombies og slikt, betyr dette at det er helt uaktuelt? Viss det ikke er helt uaktuelt, vil jeg anbefale Resistance 2, som byr på 2 player online split-screen og 8 stk som spiller i lag over nett på Co-Op. Dere kan også spille mot andre spillere på nett om dere skulle gå lei av Co-Op...

Lenke til kommentar
Du skriver at du ikke er så glad i skytespill med aliens/zombies og slikt, betyr dette at det er helt uaktuelt? Viss det ikke er helt uaktuelt, vil jeg anbefale Resistance 2, som byr på 2 player online split-screen og 8 stk som spiller i lag over nett på Co-Op. Dere kan også spille mot andre spillere på nett om dere skulle gå lei av Co-Op...

 

 

Resistance 2 sin offline coop modus er totalt søppel. Forstår ikke hva de tenker på.. Følger jo ikke historia engang. Må jo være mulig å ha det gøy uten å gå på nettet.. Hvorfor er det så få bra coop spill til ps3? Tenker da på ekslusive. Killzone 2 hører jeg også ikke har coop, eller at det er evt blir patch???

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg Vegas. Selv har jeg mange timer med både Vegas 1 og 2 sammen med kompiser.

 

Hvis du liker realisme og taktikk er det et strålende spill. Der hvor de andre blir mer "løp og skyt" kan det lønne seg å planlegge hver eneste gang du entrer et rom i Vegas. Og når du først har spilt igjennom historien kan du fortsette leken i det spillet kaller terrorist hunt. Som er akkurat det som det høres ut som!

 

Men må nevne at rygg mot rygg sekvensene i Army of two også var råtøffe!

Lenke til kommentar
takker for svar :)

 

synd lyden på Army of Two er dårlig... Så da står det mellom COD waw og Vegas... noen som har prøvd Ghost recon?

 

Du kan laste ned demo av GRAW på Playstation Store. Har selv ikke prøvd det nok til å uttale meg, men har hørt lovord om det. Liker du realisme er det godt mulig det er noe for deg. Billig er det nok også i disse dager.

Lenke til kommentar
Ja, jeg veit. Dem skulle bare fjernet coop på alle spill, er det ikke perfekt så er det ikke noe poeng med det. Gears har elendig coop, kun 2 player, og samme kjedelige stedet som når man spiller aleine. Man blir jo drit lei det, når man må spille samme om igjen og igjen. Herregud!

 

og svaret ditt var saklig, fordi??? Resistance 2 har dessuten kjipe våpen og dølle fiender. Grafikken er pen, men gir meg dårlige vibber, lite sjel faktisk.. Gi meg grinders og reavers any day! :cool:

 

Har spilt Resitance 2 ca 10 timer singleplayer, 5-6 timer coop og 2-3 timer online, så jeg har et godt grunnlag for mine meninger..

 

Husgutt, som runda geow 2 for andre gang coop i natt og ikke blir lei...

Endret av husgutt
Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å plukke opp Haze ... det er split screen coop i singleplayer campaign...du kan kjøpe det på play.com for ca. 100 kroner.

 

Jeg og en kompis sitter og ler oss gjennom siden det er så dårlig - med andre ord et bra-dårlig spill :)

 

Grafikken og gameplayet er helt ok, det er voice actingen og historien som er ræva...Uwe Boll-fakter! hi hi hi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...