Gå til innhold

Nå må det snart bli fikset - inn/Utlogging


Anbefalte innlegg

Nå blir jeg egentlig bare oppgitt her jeg sitter. Når jeg er på forumet med Internett Explorer opplever jeg at jeg blir utlogget, rett etter at jeg har blitt innlogget. Dette har jeg opplevd mange, mange ganger. Og når skal dette fikses? Til og med når jeg skriver tråder, så opplever jeg å bli utlogget i det jeg skal publisere det.

 

Andre som merker dette og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå blir jeg egentlig bare oppgitt her jeg sitter. Når jeg er på forumet med Internett Explorer opplever jeg at jeg blir utlogget, rett etter at jeg har blitt innlogget. Dette har jeg opplevd mange, mange ganger. Og når skal dette fikses? Til og med når jeg skriver tråder, så opplever jeg å bli utlogget i det jeg skal publisere det.

 

Andre som merker dette og?

 

Det har ALDRI skjedd her, dvs. på flere år. Har du prøvd med annen nettleser?

Lenke til kommentar
Vet ikke..Hvordan gjør man det da? :p

Jeg er ingen IE-ekspert, men mener det i Tools - Internet Options - Security. Her kan du endre det generelle sikkerhetsnivået for alle nettsider (ikke anbefalt), men du kan også legge til Diskusjon.no under "Trusted sites" og lage et spesialtilpasset sikkerhetsnivå kun for nettsider du har lagt i "Trusted sites".

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette tror jeg har noe med deres nettlesers behandling av cookies å gjøre.

 

Gå inn her og se om det ser ut til å fungere, vent 20 minutter og last siden på nytt 3-4 ganger i denne perioden for å teste.

 

Om alt ser ut til å fungere som det skal; tenk tilbake og sørg for at du har logget inn på korrekt måte. Om du for eksempel logger inn med hurtiginnlogging, vil du ikke forbli innlogget over en lenger periode. Det vil du heller ikke bli om du glemmer å merke "Husk meg" på selve innloggingssiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...