Gå til innhold

Trenger en ENKEL telefon


larsek

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nå en ny telefon og jeg er drittlei alt som heter musikktlf, 3G, og megapixel.

 

Jeg trenger en liten, snasen en som skal kunne brukes til å ringe og sende SMS. Alt annet dill-dall vil jeg helst være foruten da dette vil gjøre mobilen dyrere, tregere og større.

 

Penger er ikke et issue.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei . Jeg har sony ericsson w890i . den har 3.2 megampixel kamera. synest den er helt ok . Den kan være litt treg.. det er en helt ok mobil, men jeg har hatt litt problemer med min da, den har skrudd seg av og på noen ganger. Har tenkt og tatt kontakt med netcom om den ;)

 

så jeg kan anbefale deg den! ;)

 

Lykke til med valget ;p

Lenke til kommentar

w880i. Perfekt for ringing og sende SMS. Tastene er små, men du blir fort vant til dem. Jeg har store store fingre, men skriver meget fort på den. Knøttliten er den også, og sannelig er den ikke billig også.

 

I tillegg tåler den et støt, og er veldig pålitelig.

 

Edit: Batterikapasiteten er helt syk btw. Om du ikke bruker den, holder den sikkert i en uke.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

som toufoto sier er nokia 1200 en snasen telefon! kjøpte en slik til min mor som kun har behov for å ringe og kanskje en sms inn imellom og etter det jeg har hørt fra henne så fungerer den glimrende! så denne ambefales!

 

NB! et lite ankepunkt er at den ikke har fargeskjem, så dersom noen sender deg en mms så får du bare en melding om at meldingen kan ikke vises... litt dritt av og til....

 

her er en link til prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=80148

Lenke til kommentar
w880i. Perfekt for ringing og sende SMS. Tastene er små, men du blir fort vant til dem. Jeg har store store fingre, men skriver meget fort på den. Knøttliten er den også, og sannelig er den ikke billig også.

 

I tillegg tåler den et støt, og er veldig pålitelig.

 

Edit: Batterikapasiteten er helt syk btw. Om du ikke bruker den, holder den sikkert i en uke.

 

Dette er nok ikke alltid tilfelle, jeg har 2 stk av denne og den ene har "brukket" bare av å ligge i bukselomma.... Ellers er jeg enig i at det er en god telefon

 

Heisann.

Nokia 1200 som er blitt nevnt fåes til 398,- kr på Clas Ohlson.

Billig Nokia 1200

 

Denne har jeg selv hatt som fylletelefon, genial sak for sitt bruk. Superrask å skrive SMS med, veldig god talekvalitet, fantastisk batteritid og tåler det meste...

 

/Espen

Lenke til kommentar
w880i. Perfekt for ringing og sende SMS. Tastene er små, men du blir fort vant til dem. Jeg har store store fingre, men skriver meget fort på den. Knøttliten er den også, og sannelig er den ikke billig også.

 

I tillegg tåler den et støt, og er veldig pålitelig.

 

Edit: Batterikapasiteten er helt syk btw. Om du ikke bruker den, holder den sikkert i en uke.

Og så er den gammel og utgått på dato, og vanskelig å få tak i i butikkene. Og så er den kanskje ikke så dyr, men du får mer for pengene ved å velge andre modeller. Og for de fleste av oss er tastene et sant helvete.

 

Knøttliten var å ta hardt i. Den er ganske tynn, men ikke spesielt mye mindre enn andre telefoner ellers. Den er heller ikke laget for å tåle noe mer enn andre telefoner. Jeg har sett mange W880 som har tålt overraskende lite. Mange bytter den også ut før det er gått et år fordi det er feil på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...