Gå til innhold

Call of duty4 - iwe3mp.exe


Anbefalte innlegg

iwe3mp.exe??? Vett någen kossen me klare egentligt å spele cod4 online?.

Kompisen min åg sjøbte spillet, men han fekk den same erroren når han skulle gå online?.

Kor kan eg fiksa elle lasta ner någe program te å spela?

(Orginalt)

Endret av tyto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Ikke meningen å stjele tråden, men føler ikke for å lage ny for et lite problem.

 

Har akkurat kjøpt cod4 til PC, spiller det online og sånn. Men sliter med at jeg får "connection interuppted" under gameplay. Det varer kanskje bare et sekund eller så, og jeg detter aldri helt ut av serveren.

 

Hva kan dette være? FORFERDELIG irriterende når det kommer en sånn kort lagspike når jeg skyter på en f.eks..

Lenke til kommentar
En kjent feil med CoD4 er at det hender den krangler på multiplayer om du ikke har noe i mikrofon-inngangen. Prøv å sette et headset du ikke bruker i den kontakten og se om det hjelper.

 

Ok ska prøva.

Takk for tipse

Si fra om det var det som hjalp da, :)

 

 

De jekk XD HURRA!:) TAKK:)

 

Ikke meningen å stjele tråden, men føler ikke for å lage ny for et lite problem.

 

Har akkurat kjøpt cod4 til PC, spiller det online og sånn. Men sliter med at jeg får "connection interuppted" under gameplay. Det varer kanskje bare et sekund eller så, og jeg detter aldri helt ut av serveren.

 

Hva kan dette være? FORFERDELIG irriterende når det kommer en sånn kort lagspike når jeg skyter på en f.eks..

 

De kan ver at du he får høge ping/:-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...