Gå til innhold

SE T610 kommer over helga! Koster kun kr. 3 618,00!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være bitch eller noe men Norge er ikke t prioritert marked for SE når det skal lanseres nye telefoner.

Jeg vet at Mophun ikke har testet ferdig T610 og at de får noen beta versjoner i begynnelsen av mai.

Når telefonen er het ferdig så skal den ut i butikker i Stockholm, der sitter nemmelig de som har størstedelen av aksjene i de 50 % av SE som Ericsson eier.

Samme med Storbritannia, der sitter også noen. Det betyr at telefonen tideligst kommer i norske butikker i begynnelsen av Juli. Kommer kansje et eller to partier før (som med P800) men ikke mer.

 

Skal man ha telfonen tidelig er det beste å ringe en butikk i sentrale Sthlm og legge inn en bestilling der. Diverse webshopper er heller ikke prioritert.

Lenke til kommentar

Nå skal jo endel mobiler produseres også da ;)

 

De har valget mellom å vente noen måneder ekstra, til de har nok mobiler til å starte salget i alle land eller de kan starte begrensede salg tidligere, men i bare utvalgte land.

 

De som kjøper T610 i starten går nok glipp av endel bra forhåndsinnstallert snacks...

Lenke til kommentar

Problemet er vel at det virker som om SE er alene om å bruke denne uhorvelige mengden med tid. Det er mulig jeg tar feil, følger jo ikke akkurat like godt med i mobilmarkedet som dere journalister, men det virker som i alle fall Nokia bruker mindre tid på å spytte nye modeller ut av produsksjonshallene istedet for å dra ut tiden som SE gjør. Har ikke t610 vært ute for testing hos journalister ol. i ganske lang tid nå?

Lenke til kommentar

Nå skal det jo sier at nokia også er flinke med å være noe treige. trenger jeg nevne 6610.

På en annen side. blir vandt med at svenskene er litt på etterskudd. (N1)

 

En ting jeg lurte litt på; Det var snakk om aluminium eller blå (blå er såklart best). Mener å ha lest at det går an å bytte ut dekseler. Tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar

Molna ! :)

Kan du utdype litt om det forhåndsinnstallerte snackset ?

Og 2 spm om T610 :

1. Går det like treigt å skrive på den / surfe menyer som med T68i ?

2. Hvor kjapp er oppdateringen på kamera-søkeren ? ( skjermbildet før du tar bilde )

Hvis noen har spurt i en tråd før, så får jeg bare beklage :)

Lenke til kommentar
Nokia er jo beryktet for å bruke lang tid mellom presentasjon og lansering. F.eks N-Gage ble presentert i November, men kommer ikke på markedet før et år senere :-?

 

Noe som i grunnen ikke er så rart når man ser hvor mange mobiler de har presentert det siste året. Det er helt vannvittig, og det virker som om de ikke gjør seg ferdige med mobilene heller - dårlig mms støtte, dårlig wap og gprs... ubegripelig...

Lenke til kommentar

Samme med Storbritannia, der sitter også noen.

 

UK er definitivt ikke noe prioritert marked for SonyE. F.eks kom ikke P800 hit før 2-3 måneder etter at den kom til Norge :)

 

De gikk nok på et "smell" med P800 i UK. De har mange fine ord om denne lanseringen, den eneste gangen de ikke har skapt ekstra venting og problemer var med de telefonene de ikke produserte selv (T66 / T600). Anstatte på Ericsson forsyner seg jo ganske grovt så da er det jo like godt at de har kuttet på staben de siste årene ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet noe eksakt dato for når den kommer,

sjekket mpx de for den inn imorra(30 april)

og på komplett så står 30 mai...

vet ikke hva jeg skla tro på...

når for feks elkjøp og de andre butikkene den????

 

Du skal ikke tro mpx i hvertfall. Virker som om de bruker en form for random_date funksjon når de setter datoer.

Lenke til kommentar

Haha! Ja, mpx er full av dritt når de setter datoer!

 

De har skiftet dato flere ganger nå. Og nå er datoen 15.05.2003. Det jo 15 dager etter det de hadde før, som var 30.04.2003.

 

Hvorfor holder de på sånn ? For å få flere til å forhåndsbestille hos dem ? Veldig sleipt :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...