Gå til innhold

SE T610 kommer over helga! Koster kun kr. 3 618,00!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du legger til frakt og omkostninger kommer den nok på ca 4000... Som om du skulle ha kjøpt den i butikken...

neida..

 

og skitt i helvete, maks størrelse på avatarer er 50*50 ! Aaarg!

 

Neida?? Klart det blir lagt til 200-300 i frakt og omkostninger.. Da er det like godt å betale 4000 i en butikk. Da slipper du at posten ødelgger den, samt at du slepper å sende den frem og tilbake hvis det blir noe feil.

 

Og hold nå kjeft om avataren min. Ape

Lenke til kommentar
Du har helt rett, på Elkjøp får du 30 dager! Samt en supergunstig forsikring.

Når ble Elkjøp en standard for hvordan det er i "butikken"? På nettet generelt får du 14 dagers angrefrist, i butikkene generelt får du 0 dager. Kan sikkert plukke fram en nettbutikk med 30 dagers angrefrist, men det er neppe poenget.

 

Når det gjelder den forsikringsordningen til Elkjøp kan jeg ikke se at den er noe bedre enn forsikringsordningen til mobiloperatørene selv. Men det var heller ikke diskusjonen her.

 

Selv pleier jeg å bestille datadeler fra "nettet" fordi det er klart det billigste alternativet. Andre hvite- og brunevarer er billigst i de store varehusene, bl.a. hos Elkjøp som du referer til. Når det gjelder mobiltelefoner liker jeg å kjøpe dem hos små, men seriøse butikker som kun lever av å selge mobiltelefoner, som f.eks Mobildata. Det er her du får best service og skulle det skje noe med mobilen får du låne en annen mobil mens din er på service. En slik service får du selvsagt ikke hos nettbutikker. Så ustabile og dårlig laget mobilene er i dag er det nesten et must. Mente å høre et sted at feilprosenten på Nokias mobiltelefoner er på rundt 30-40 %, noe som betyr at du nesten er garanter at det skal skje noe kødd med telefonen din.

Lenke til kommentar

Hmmm, skulle gjerne ha handlet på Elkjøp, med grei betjening og kjentfolk ( :D ), men det at den er flere hundre kroner billigere på internett frister... Men så kommer det store spørsmålet; Kan jeg ta en utskrift på f. eks. mpx.no sin pris på T610, og så kreve den billigere på Elkjøp? Det burde i teorien gå an, for de har jo noe de selv kaller for "prisgaranti". Dette gjorde jeg med en på Elkjøp, men han var min nærmeste nabo da, så han stolte på mitt ord, selv om det jeg sa var riktig. Fikk en T720 til 2505,- i stedet for 3299,-. Dette var i midten av desember. (Eventuelt sjekke det, og bevise det, på Elkjøp's egne PC-er i stedet for å skrive ut, ettersom de da kan klage på juks kanskje :-? )

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke prisgarantien gjelder i dette tilfellet. Ihvertfall her på Gjøvik ble det sagt at den ikke gjaldt på internett-butikker, men butikker som har butikk i samme område som butikken du er i eller noe sånt. Så hvis en lokal forhandler i Finnmark selger en mobil til 1000 kr, så kan du ikke kreve den samme prisen hvis du bor i Oslo. Samme gjelder over internett.

 

Og en klar fordel ved å kjøpe i butikk og ikke over internett, er at du ikke behøver å sende varen frem og tilbake hvis det er noe feil. Kjøp varen med Elkjøps trygghetsforsikring (398,-) og du har sikret deg en ny telefon i 3 år hvis den skulle bli ødelagt. Hvis du f.eks mister den i bakken eller rygger over den med bilen etter 2 år og 11 måneder! Hehe..

Lenke til kommentar

Hmmm, ja. Godt poeng. Det er jo liksom ingen spesielle butikker i Molde da... (JA(!), jeg bor faktisk der! Sjølironiens hjemby...) Det eneste vi har her er Elkjøp, Expert, Spaceworl og Commit. Telehuset le lagt ned for et år rilbake elns. Det var der jeg kjøpte min første, en 5110 :cry: *mimre* Uansett så skjønner du sikkert "problemet". Skulle gjerne hatt den forsikringa, men er ikke villig til å betale 900-1000 kroner ekstra for det :wink:

Lenke til kommentar

Men herregud da, hva er det som er så spesielt med forsikringsordningen til Elkjøp? Om du vil forsikre mobilen kan du like gjerne gjøre dette gjennom mobiloperatørene, som telenor eller netcom. For en 10-15 kr i måneden er du fulldekket dersom mobilen skulle bli ødelagt eller stjålet. Forsikringen går på sim-kortet og dekker den mobilen som til enhver tid sitter i sim-kortet, noe som er uendelig praktisk om du skulle låne en mobil av en kamerat eller noe for så å ødelegge den. Også trenger du ikke kjøpe mobilen gjennom Elkjøp for å nyte godt av forsikringsordningen.

Lenke til kommentar

Joda. Sikkert like bra det. Men for å få forsikring må du ha abb. Jeg har bare kontantkort og vil derfor ikke kunne forsikre telefonen gjennom NetCom.

 

I tillegg er det 20% avskrivning i året på mobilens verdi, pluss 2% pr måned etter mnd 13 (netcom). På Elkjøp sin får du tilbake samme sum som du gav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...