Gå til innhold

SE T610 kommer over helga! Koster kun kr. 3 618,00!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

MPX er flinke til å få oppmerksomhet på sidene dems.

Lite sannsynslig at det kommer noe særlig før mai.

 

Håper å få min snart. Gleder meg som en liten unge og trykkekåt på knapper som jeg har, vil jeg ha mange timer å kaste bort på T610 :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jo så klart ha blå :)

 

Sendte mail til komplett og spurte om når den blå kom:

"Hei, Sony-ericcson har dessverre lansert kun T610 for salg i aluminium fåreløpig.. Så vi vet dessverre ikke noe om den blå versjonen ennå."

 

Har de ikke hørt noe om den blå før de har aluminium på lager er jeg redd det blir en aluminium.

Lenke til kommentar

Hva er galt med Elkjøp da? De sa den kom til å koste ca 4000 kr. Dvs nesten det samme som nettbutikkene.. Der er det jo 3600 + frakt osv... Itillegg har de 3 års forsikring for 385 kr.. Da kan du kaste den i bakken og få ny... Og i stedet for at du da får dagens verdi, får du samme beløp tilbake som du gav.. Dvs at hvis den blir ødelagt om 2,5 år.. (og den kanskje ikke koster mer enn 1000 kr) får du en telefon tilbake som er verdt 4000....

Lenke til kommentar

Jeg tviler på om den kommer så veldig fort... Jeg sendte et par mail til forskjellige mobilleverandører på nettet og de tror ikke den kommer med det ALLE første.

 

Jeg spurte følgende spørsmål.

 

Heisann! Jeg lurte på om dere har noen dato for når denne mobil vil komme på det norske markede.

 

Jeg har sett på andre webshopper at den vil komme 29/4 , men er dette sannsynlig ?

 

Er det også mulig å forhåndsbestille? Og hva vil prisen ligge på ?

 

 

Hei!

Tør aldri og love noe ang hverken SonyEricsson eller Nokia. Men han bør nok komme til landet innen noen uker etter dette.

Hvis du legger inn bestilling og betaler med VISA / MC, vil du få reservert en telefon.

Pengene vil kun være "borte" fra kontoen i 36 timer, og vil ikke bli trekt før varen er sendt.

 

mvh

Carl Chr. Strømberg

Mamoz.no

 

Fra MSHOP.no

Hei og takk for henvendelsen!

 

Den er ikke inne enda, men den står som ubekreftet hos vår leverandør 15 mai.

Det er den eneste informasjonen vi sitter med -prisen vil vel ligge på rundt 3795 -litt usikker!

Lenke til kommentar

Hmm, nå ser jeg leveringsdato hos MPX er satt til 30. april, men det kan se ut som om vi må vente adskillig lenger. Mobil skriver at flere butikker først fikk oppgitt midten av mai som leveringsdato, men at SE nå har utsatt lanseringen til uke 24 i juni... :-?

 

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6507&sid=1

 

Som det ble nevnt innledningsvis, vil vi ihvertfall komme tilbake med en test så raskt som telefonen kommer ut i butikkhyllene.

Lenke til kommentar
Hmm, nå ser jeg leveringsdato hos MPX er satt til 30. april, men det kan se ut som om vi må vente adskillig lenger. Mobil skriver at flere butikker først fikk oppgitt midten av mai som leveringsdato, men at SE nå har utsatt lanseringen til uke 24 i juni... :-?

 

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6507&sid=1

 

Som det ble nevnt innledningsvis, vil vi ihvertfall komme tilbake med en test så raskt som telefonen kommer ut i butikkhyllene.

Har Sony-Ericsson leveringsproblemer eller er dette en måte å skape mer spenning rundt produktet, noe allà Intel og AMDs papirlanseringer? Ettersom SE hadde produktet klart for test allerede i februar i år så de burde kunne klare å slippe det tidligere. Men på den annen siden er det kanskje bedre at de venter til produktet er helt finpusset med å slippe det så en slipper ustabile og dårlige mobiler. Med T68 tok det nesten et år etter at mobilen ble lansert til ingeniøerene greide å lansere en godkjent firmware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...