Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er dette normalt?


Anbefalte innlegg

Jeg er 17 år, og jeg er jomfru, jeg har aldri hatt en kjæreste. kanskje dette er på grunn av at jeg egentlig ikke klarer og snakke direkte til jenter. også når det gjelder kjæreste så vet jeg ikke helt kossen jeg kan få det kjenner nesten ingen jenter, snakker ikke med jenter tildaglig imed at jeg jobber og ikke går på skole.

 

jeg er ikke desperat til og få meg et ligg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er bare 17 og det er ikke noe å stresse med i det hele tatt. Da jeg var 17 var det nok VELDIG mange som var jomfru.

 

Men ikke rart om du ikke kommer i kontakt med jenter om du ikke går på skole og heller ikke har noe særlig nettverk ellers.

 

Ta det med ro og ikke vis tegn på at det plager deg.

Lenke til kommentar

Var jomfru til jeg var 20-21.. ikke hatt en dame enda.. Hatt ett par muligheter men det har aldri blitt noe.. Kunne ikke brydd meg mindre om det..

 

Får sikkert ikke dame før jeg er 26 elns.. Jeg har det fint jeg, en dag får jeg meg nok en dame.. men tar det som det kommer.. Nytter ikke stresse..

 

Så vist du er unormal når du er 17 år, så må jeg være retard eller noe slikt.. hehe :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei, du er ikke unormal på noen som helst måte. :)

 

Som flere før meg har nevnt ligger snittet på sexuell debut for menn på 18 år. Og da kan du tenke på at de som debuterer som 15-16 åringer også er regnet med, så det er en del også som debuterer langt oppe i 20-årene.

 

Så du har absolutt ikke dårlig tid i det hele tatt. Og det eneste du skal tenke på, er når tiden er riktig for deg, og ikke når det er riktig for alle andre. Alle mennesker her i verden er heldigvis forskjellige, så hva alle andre gjør spiller ingen rolle for din del. :)

 

Når det gjelder det å tørre å snakke med jenter, så er det bare å ta sjangsen. Verden rundt deg er ikke mer skummel enn du gjør det til selv, og jenter er faktisk ikke så farlige som de virker som. :) Ta sjangsen og snakk med alle jenter du ser, uansett intensjonene dine.

 

Står en del tips om hvordan du kan gjøre dette, i Sjekketråden her på dette forumet. :)

Lenke til kommentar

Du tror at det er pinlig, men det er det absolutt ikke. :)

 

Husker hvordan jeg tenkte da jeg var 15, og det var i lignende baner. Om man er jomfru eller ikke, har så veldig mye mindre å si enn man tror i den alderen.

 

Det viktigste er at man ikke forhaster seg og gjør noe man kommer til å angre på, kun for å bli kvitt jomfrudommen.

Lenke til kommentar

da jeg var 17 var jeg også akkurat sånn. nå er jeg 20 og det eneste som har forrandret seg er vel det at jeg har litt mer kontakt med jenter nå en før. før var jeg en utstøtt i flokken og ingen ville ha noe med meg å gjøre. hadde jeg ikke funnet ny idrett så hadde jeg sikkert ikke kjent særlig mange jenter i dag. driver forresten med cheerleading og der er det jo nesten bare jenter ;)

 

men det er ikke noe å stresse med. jeg har ikke hatt mitt første kyss engang. og de fleste mener at hvis man ikke har fått det før 10. klasse er man sent ute. men jeg selv mener det bare er tull. jeg tar det som det kommer og jeg har sluttet å bekymre meg over det og går heller og gleder meg til det er min tur. for min del er første kyss nesten like spesielt som første gang man ligger med noen. så det blir sikkert en stund til i og med at jenta jeg er forelsket i er sammen med en annen. noe som svir ganske mye ettersom hun sa til meg før hun traff han at det var meg hun ville ha (dumme meg tok jo ikke hintet før det var for sent). og hun sa det så direkte som dette: "skal jeg bli sammen med noen må det bli deg". menmen nok om meg.

 

det er ingenting å tenke på. det kommer naturlig. hvorvidt det funker at folk sier dette til deg om og om igjen og du bekymrer deg mindre vet jeg ikke. jeg har for det meste av livet mitt vært alene og har aldri hatt noen til å si slike ting.

 

for min del funket det å komme ut av skolen og fokusere på andre ting. drive med aktiviter etter arbeidstid. det kreves en viss kjemi for å komme godt overens med andre og da nytter det ikke å bare sitte inne og irritere seg over det, noe jeg gjorde som jeg nå skjønner bare var helt idiotisk og ikke hjalp meg på noen annen måte enn at selvtilliten min bare sank mer og mer.

 

anngående det at du nesten ikke kjenner noen jenter så kan du jo prøve deg i KRIK miljøet (KRisten IdrettsKontakt). det er vel et av det få stedene jeg føler meg virkelig velkommen. alle du treffer der som er aktive i det miljøet er 100% ppålitelige og veldig lette å komme i kontakt med. og ettersom det er et idrettsmiljø som også er spesielt tilegnet kristne så er jo alle jentene superdupersnille og søte og ikke minst gode å se på ;) du trenger heller ikke være kristen for å være med der. det er trolig det miljøet som hjalp meg mest ut av soverommet mitt den tiden jeg var en einstøing.

 

eller du bare kan stikke på fest med noen kamerater. da er det nesten umulig å ikke starte en samtale med noen du aldri har sett før.

 

men du smurstafa. har lest veldig mange tråder der du har kommet med helt fantastiske svar. gleder meg alltid til å lese et nytt innlegg du skriver i forskjellige tråder. er du en loveguru eller noe sånt?? vil for øvrig ha din mening på det jeg skrev om den jenta jeg er forelsket i. skriver sikkert en tråd om det i kveld. hvis ikke du har noe imot å komme med et innlegg da.

 

men du emile3. ikke tenk for mye eller stress med det. det kommer når det passer seg slik. jeg gikk fra å være et av de trolig tristeste menneskene i norge som var det største mobbeofferet på skolen til å bli sett på som en veldig viktig resurs for laget der jeg kommer godt overens med ALLE og har flere av de nye bestevennene mine der. jeg er for øvrig veldig godt likt på laget og. noe som jeg aldri har opplevd før eller trodd det noengang skulle skje. men det skjedde og kan det skje meg så kan det ihvertfall skje deg

Lenke til kommentar

å herregud, skal disse trådene aldri slutte å komme "bla bla bla, jeg er 17 år og jomfru! buhu. er det normalt!?"

 

JA DET ER HELT NORMALT. finnes millioner av folk som ikke får seg kjøtt på kølla før de er langt oppe i førti åra

 

og nei, ikke frykt, du kan lett lære deg sosial dynamikken bak dating og få deg tonnevis med babes etterhvert, selv om du er jomfru og nørd til du blir 25.

 

det eneste som kreves av deg er at du gidder å gjøre noe med det. sats litt, drit deg ut, lær av dine feil, få babes, lev lykkelig. det å utvikle sosiale antenner er ikke noe som gjøres på 123, men med nok tid og viljestyrke er det fullt mulig. selv har jeg sett den største og mest asosiale nørden jeg vet om sakte men sikkert gå fra å være tidenes turn-off til å bli en ordentlig ladiesman.

 

og som sikkert en eller annen løk lenger oppe allerede har gjort, så henviser jeg deg til litt fin info når det kommer til dating & sosial dynamikk. først leser du "the game", en historie om en taper som endte opp med å ligge med godt over 100 babes, deretter kan du lese "secrets of the alpha man" av carlos xuma, som forklarer litt mer spesifikt hvordan ting fungerer og hva du eventuelt kan gjøre for å gjøre deg selv mer attraktiv. og du bør selvfølgelig ikke laste ned disse bøkene som e-books via torrents, da dette selvfølgelig er ulovlig. hoho

 

og ikke hør på kvinnfolk som kommer og skal fortelle deg at "du må ikke høre på han. sånt er utspekulert manipulasjon av jenter for å komme ned i buksene deres!"

 

gjør dine egne valg, og lykke til

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar
men du smurstafa. har lest veldig mange tråder der du har kommet med helt fantastiske svar. gleder meg alltid til å lese et nytt innlegg du skriver i forskjellige tråder. er du en loveguru eller noe sånt?? vil for øvrig ha din mening på det jeg skrev om den jenta jeg er forelsket i. skriver sikkert en tråd om det i kveld. hvis ikke du har noe imot å komme med et innlegg da.

Haha. Godt å høre at svarene mine blir satt pris på. :)

 

Jeg er nok langt i fra en loveguru. Men jeg har vært igjennom en del som ikke har vært lett, men som jeg har fått erfaringer fra. Og jeg veit hvor godt det kan være å få et skikkelig svar når man er i tvil og ikke helt veit hva man skal gjøre.

Men nok om meg. :)

 

Jeg svarer på alle tråder jeg føler at jeg har noe å bidra med. Så hvis du lager den tråden din, så kommer jeg nok garantert til å lese den, og svare på den hvis jeg har noe å komme med. :)

Lenke til kommentar
Jeg er 17 år, og jeg er jomfru, jeg har aldri hatt en kjæreste. kanskje dette er på grunn av at jeg egentlig ikke klarer og snakke direkte til jenter. også når det gjelder kjæreste så vet jeg ikke helt kossen jeg kan få det kjenner nesten ingen jenter, snakker ikke med jenter tildaglig imed at jeg jobber og ikke går på skole.

 

jeg er ikke desperat til og få meg et ligg.

Det er så normalt at det er på grensen til å være dørgende kjedelig... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...