Gå til innhold

Tips til å endre på kostholder


Anbefalte innlegg

jeg vil sette inn litt ekstra for å gå ned endel kilo. jeg ønsker å gå ned mellom 20 og 25 kilo. da jeg svømmer tre ganger i uken er ikke fysisk aktivitet det som gjør at jeg ikke går ned men det er nok matvanene mine. (jeg kan sikkert svømme lengere og raskere for å øke forbrenningen og sånn men slik jeg ser det er det ikke det som er det primære problemet).

 

per idag spiser jeg to Bixit til frokost mellom 8.30 og 9.00 for å få igang kroppen for dagen. til lunch klokken 12 er det litt forskjellig brød med pålegg og før jeg går fra jobb om dagen er det to nye Bixit. så er det middag i mellom 18 og 20. lat som jeg er blir det her som regel noe som er raskt og enkelt å lage. synes det er så kjedelig å lage mat til meg selv og spise alene. jeg vet at det beste er å spise mange måltider om dagen og da jeg per idag har 4 stykker av de tror jeg dette er tilstrekkelig. hva bør eventuelt endres?

 

jeg svømmer tre ganger i uken og jeg svømmer da mellom 600 og 700 meter. som regel svømmer jeg mandag til onsdag slik at jeg er ferdig med treningen for uken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg ville droppa de bixitene og heller spist knekkebrød eller lignende.

Nå vet jeg ikke om du mener bixit kjeksene eller de små "barene" som er i porsjonspakninger, men jeg spiste hvertfall de porsjonspakningene trodde det var bra for meg! helt til jeg snudde på den å så på kalori innholdet, det er nesten like mye kalorier i den "baren" som det er i en sjokolade.. :thumbdown:

 

Hvis det er kjeksene du spiser tror jeg faktisk det er enda mer kalorier i dem.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er de originle kjeksene ja. ifølge pakken ineholder de 75 kcal per kjeks (jeg tar to stykk til frokost og to til lunch nummer to). trodde ikke 150 kcal var så mye...?

 

hvis det er 150 kcal er vel ikke det så ille. men knekkebrød med pålegg vil jeg fortsatt anbefale deg å spise istedenfor.

kjeks er noe av det værste du kan spise, ikke mye næring heller.. bixitene er noe jeg vil kalle "lurekjeks" for de prøver å reklamere for at de er sunne, med korn og greier, men er ikke det.

Hvis du vil ha kjeks (for det er jo veldig lettvint frokost :new_woot:) tror jeg det er det bedre å spise havrekjeks (de firkanta). Men har ikke sett på pakken, så skal ikke si det for sikkert :)

 

Lykke til uansett! er selv på vei nedover i kilo! Legen min har gitt meg Reductil, som er det eneste lovlige slankemiddelet i norge, det gjør at du blir fortere mett og dermed spiser mindre, har bare brukt det i 3 dager men funker allerede! :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Lykke til uansett! er selv på vei nedover i kilo! Legen min har gitt meg Reductil, som er det eneste lovlige slankemiddelet i norge, det gjør at du blir fortere mett og dermed spiser mindre, har bare brukt det i 3 dager men funker allerede! :D

 

Hei :)

Beklager for å gjennopplive en gammel post, men eg lurte på kordan det gjekk med Reductilen du begynte på.

Eg skal sjøl begynne på dette imorgen og er spent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...