Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt 18 år og jente 14 år sammen OK?


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Ok. Saken har seg sånn at; er det mulig for en 14 år gammel jente å være sammen med en 18 år gammel gutt uten att dette blir sett på med "ugleøyne" ?Spør ikke om det er rett, men om det kan være rett i beste fall...

 

Ikke svar viss du ikke har noe fornuftig å si..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig, men ikke uten ugleøyner fra største delen av samfunnet. Hun er 2 år unna seksuell lavalder og du er myndig.

Synes selv det er en altfor stor aldersforskjell, hvertfall når man er under 20.

 

Det er etter den norske lov både galt og ulovlig, foreldre har en tendens til å få jenter på den alderen som har hatt eldre kjærester til å innrømme seksuell omgang og dermed anmelde kjæresten for voldtekt. Sett det flere ganger selv.

Lenke til kommentar

Det går helt fint så lenge du er 'snill' (mangel på bedre ord) med henne. Kjenner tre jenter som har kjærester på 18 år som alle har det fint.

Hvordan foreldrene til hun du mener i din post blir å takle det er en annen sak tho.

Lenke til kommentar
Hadde det vært dattera mi så hadde du blitt kjørt ut i skauen og fått grisebank. Med brekkjern og biljardkule i en sokk.

ja,kanskje ikke like ekstremt som deg,men jeg hadde latt den slampen få høre nøyaktig hva jeg synes.

 

en kamerat ble sammen med en 14 år gammel jente rett før ha fylte 18 år, oss andre i gjengen synes ikke noe om dette og prøvde å vende han mot noen eldre. de fungerte som et par til en viss grad til en viss tid,før det hele sprakk. 2-3mnd varte det. det som sjokket meg mest var at jentas foreldre ikke virket å bry seg om at de hadde et forhold.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Hva er det som har "feilet" når de 18-åringene går etter "minors" på 14 år? Klarer de ikke å finne noen jevngamle?

Jeg har min teori at de som går etter så unge enten har et meget dårlig rykte hos sine jevngamle, eller at de rett og slett ikke får tak i noen i egen alder og tar fjortiser pågrunn av at de er desperate.

Lenke til kommentar

Hadde min datter på 14 dratt med seg en fyr på 18, skulle jeg nok tatt en prat med han først. Om han ikke var høyst ydmyk og lett å ha med å gjøre hadde det blitt verre metoder.

 

Min søster var 15 i sommer og sammen med en slask på 18. Jeg merka det bobla i meg hver gang han bare svarte "halla" og gikk når mamma eller pappa prøvde å starte en samtale med han. Nå har han skjerpa seg litt, og søstern min har blitt 16, men jeg syns det fortsatt er litt drøyt. Han sitter tross alt og drikker og røyker inne på rommet hennes osv. Hadde jeg vært pappa hadde jeg pælma han på dør :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...