Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt 18 år og jente 14 år sammen OK?


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dukker opp sånne tråder til stadighet. Hadde dere vært eldre, og med eldre mener jeg at hun er minimum over 16 år, så hadde det helt sikkert vært greit. Litt uglesett, men greit.

 

Når hun er 14(!!), så går det ikke. Da skal dere være rimelig bra match. Og uansett om dere faktisk ER bra match, så vil både venner og familie se ned på forholdet deres. Og du mener at sex ikke er noe å ta med i bildet? Visst er det det! Når du er 18 år, så klarer du ikke holde deg i 2 år til hun er 16. Ikke pokker.

Lenke til kommentar
Hadde du vært lillesøstra, dattera, kusina mi eller i noen som helst form for slekt/familie så hadde du hata meg av den enkle grunn at jeg hadde grisebanka typen din :p

Det hadde du ikke fordi du ikke hadde turt, og ihvertfall ikke hvis du synes han var en hyggelig type. For det andre er det bare idiotisk å gjøre det. Hvis det er noen du skal overbevise så må det i så fall være lillesøstra di.

 

Det er egentlig noe du bare sier, men ikke noe du gjør.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Hadde du vært lillesøstra, dattera, kusina mi eller i noen som helst form for slekt/familie så hadde du hata meg av den enkle grunn at jeg hadde grisebanka typen din :p

Det hadde du ikke fordi du ikke hadde turt, og ihvertfall ikke hvis du synes han var en hyggelig type. For det andre er det bare idiotisk å gjøre det. Hvis det er noen du skal overbevise så må det i så fall være lillesøstra di.

 

Det er egentlig noe du bare sier, men ikke noe du gjør.

det er jo bare noe folk sier, trodde alle folk forsto det jeg, men tydligvis ikke :p

Lenke til kommentar
når du er 14 år er du ikke mentalt ferdig utviklet..

 

Og når er man ferdig mentalt utvikla? Man kan vel ikke sette en alder på det, da alle utvikler seg i forskjellig tempo, dessuten blir man aldri mentalt ferdig utvikla, da dette din egen psyke vil alltid forandre seg litt over tid.

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
En 14åring vil likevel ikke kunne være on par med en 18åring med mindre denne er mildt tilbakestående.

de kan komme tilbake til hverandre senere i livet og da er det ikke noe galt med det.

jeg vet for eksmepel ikke om den 15 år gamle jenta kommer til å bli min kone når jeg er 27år. er altså 20år for dem som lurer.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...