ch3650 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Holder på med å lage mail på mobilen, men må angi utg. e-postserver.... Hvet noen hva dett er å hva jeg skal gjøre??
OscarMike1 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Hva type abb har du? Har telenor, dette funket for meg: For tilkobling via GPRS: Tilkoblingsnavn: E-post (navnet er valgfritt). Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: internet Brukernavn: ditt mobilnummer Bekreft passord: Nei Passord: send meldingen "Passord" til nr. 1999 for å få passord. Godkjenning: Normal IP-adresse gateway: 0.0.0.0 For å sette opp E-post klienten velger du Meldinger i menyen. Trykk deretter Valg og Innstillinger. Velg E-post og Postkasser. Hvis ingen postkasser er definert vil du bli spurt om å angi en nå. Velg Ja på dette spørsmålet. Fyll deretter inn følgende: Postkassenavn: Mobilpost (navnet er valgfritt). Tilgangspunkt i bruk: Velg tilgangspunktet E-post som du opprettet tidligere. Min e-postadresse: [email protected] Utg. e-postserver: smtp.mobilpost.com Send melding: Ved neste tilkobl./Straks (valgfritt). Send kopi til deg selv: Ja/Nei (valgfritt). Inkluder Signatur: Ja/Nei (valgfritt). Brukernavn: ditt mobilnummer Passord: Send meldingen "mpost" til nr. 1999 for å få passord. Innk. E-postserver: Send meldingen "mpost" til nr. 1999 for å få riktig servernavn. Postkassetype: POP3 Sikkerhet: Av Sikker pålogg. (APOP): Av
Lurifaksen Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Jeg har satt SMTP serveren til smtp.online.no - det er det jeg bruker når jeg sender email fra PC-en. Av en eller annen grunn fungerer det... Mobil = Chess PC = Telenor Online150 ISDN
ch3650 Skrevet 12. april 2003 Forfatter Skrevet 12. april 2003 Det funka kjempe bra!!!! Jippi!!!! Tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå