Gå til innhold

[Løst]Problemer med bruker instillinger


Anbefalte innlegg

Hei! Hver gang jeg start WoW (og jeg bytter til fullskjerm i video instillinger), så "husker" ikke dataen min det til neste gang.. er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette?

 

Info

-Windows vista.. (må gi tilgang til alt mulig av programer, hadde vært fint om noen sa hvordan jeg fksa dette)

-Har spillet installert i "Lagrede spill" mappa

-Hver gang jeg tar av "Skrivebeskyttet" så endrer det seg igjen med en gang etterpå

-Ja, jeg trykker på "Apply" knappen etterpå (har prøvd "Okay" knappen også)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at programfiler er ikke den beste mappen å legge WoW i når du har Vista så jeg skiftet til XP istede :)

 

En annen løsning er å kopiere WoW mappen til C:\ ellere en annen plass utenfor programfiler mappen (eller mappen som er beskyttet). Vista er forøvrig et overbeskyttende irriterende program, selv ble jeg så frustrert av Vista at jeg skiftet til XP etter kort tid.

Lenke til kommentar

vista er overbeskyttende om du lar det være overbeskyttende :)

enkleste utveien er jo bare slå det av så lar vista deg gjøre som du vil uten blande seg inn.

at de valgte la overbeskyttende stå som på som standard var et litt dårlig valg synest jeg, er mange hjemmebrukere som ikke vet eller klarer slå det av og blir rimelig oppgitt.

 

 

du kan slå av direkte med en liten bat fil istedenfor menyveien, skal funke i alle vista utgavene.

lim inn i notepad:

C:\Windows\System32\cmd.exe /k %windir%\System32\reg.exe ADD HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v EnableLUA /t REG_DWORD /d 0 /f
pause

så lagrer du som UAC_Off.bat (pass på at du setter filtypen som all files), så kjøre den som admin.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...