Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Andre verset til FP på denne låta. Haha, hadde glemt av hvor fett det var. Og ikke minst hvor forbanna mange linjer det var, 2 og et halvt minutt med ren rapping? Sett dere ned og nyt, dette er hip-hop, folkens.

 

DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Numero Uno

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

WTF, Sean Price er død???????

 

thesource.com/2015/08/08/rapper-sean-price-passes-away-this-morning/

 

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ufattelig. Sean P er en av mine favoritter. Arrogansen, flowen, humoren og hans sarkastiske undertone gjorde han en unik rapper. Blir å savne de helt ville intervjuene hvor han såvidt orker å svare, er totalt uinteressert og ser ut som han egentlig bare er der fordi han er blitt tvunget av DuckDown/Buckshot til å gjøre promoteringer. De utallige gjesteversene på middelmådig beats, hvor drar opp hele låta og gjør den unektelig fet bare fordi han er den han er. Rapperen som kaller dattera si for Shaun P...

 

"The brokest rapper you know", rest in peace, P!

 

Sean Price - Unorthodox P

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ny Sean Price, fra den kommende mixtapen, Songs In The Key Of PriceDropper 21. august.

 

Sean Price - Planet Apes (Prod. PF Cuttin)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Hørte nylig en sang på treningsstudio på en spinningstime med Club Virtual. Sangen var sykt bra, og det var slags hip-hop/pop sang med 2 rappere. Prøvde å Shazame, søke opp lyrics, men finner den ikke noen plass. Har leitet i timesvis på YT og ellers på nett uten hell. Har litt lyrics, men aner ikke så mye mer.

 

Dette synger dem i refrenget:

"heeeyoo, I'm right back in the club," og så repeate dem det ganske mange ganger. Er ikke som en vanlig rolig rappe sang, men mer hiphop/pop aktig sang. Dem nevner også crazy og market trur jeg i sangen. 

Som sagt er sangen hip-hop med 2 "rappere" med han ene som høres litt ut som T-pain. Hadde satt pris på om noen visste eller kunne hjelpe å finne! Finner den ingen plass, så kan hende det er jeg som krøller med lyricsen eller selve navnet på sangen.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Hørte nylig en sang på treningsstudio på en spinningstime med Club Virtual. Sangen var sykt bra, og det var slags hip-hop/pop sang med 2 rappere. Prøvde å Shazame, søke opp lyrics, men finner den ikke noen plass. Har leitet i timesvis på YT og ellers på nett uten hell. Har litt lyrics, men aner ikke så mye mer.

 

Dette synger dem i refrenget:

"heeeyoo, I'm right back in the club," og så repeate dem det ganske mange ganger. Er ikke som en vanlig rolig rappe sang, men mer hiphop/pop aktig sang. Dem nevner også crazy og market trur jeg i sangen. 

Som sagt er sangen hip-hop med 2 "rappere" med han ene som høres litt ut som T-pain. Hadde satt pris på om noen visste eller kunne hjelpe å finne! Finner den ingen plass, så kan hende det er jeg som krøller med lyricsen eller selve navnet på sangen.

 

Takk på forhånd!

 

Hmmmmmmmmmmmmmm, _kan_ det ha vært Willie D?

https://www.youtube.com/watch?v=DjeEPFbeFK4

Lenke til kommentar

 

Heisann!

 

Hørte nylig en sang på treningsstudio på en spinningstime med Club Virtual. Sangen var sykt bra, og det var slags hip-hop/pop sang med 2 rappere. Prøvde å Shazame, søke opp lyrics, men finner den ikke noen plass. Har leitet i timesvis på YT og ellers på nett uten hell. Har litt lyrics, men aner ikke så mye mer.

 

Dette synger dem i refrenget:

"heeeyoo, I'm right back in the club," og så repeate dem det ganske mange ganger. Er ikke som en vanlig rolig rappe sang, men mer hiphop/pop aktig sang. Dem nevner også crazy og market trur jeg i sangen. 

Som sagt er sangen hip-hop med 2 "rappere" med han ene som høres litt ut som T-pain. Hadde satt pris på om noen visste eller kunne hjelpe å finne! Finner den ingen plass, så kan hende det er jeg som krøller med lyricsen eller selve navnet på sangen.

 

Takk på forhånd!

 

Hmmmmmmmmmmmmmm, _kan_ det ha vært Willie D?

https://www.youtube.com/watch?v=DjeEPFbeFK4

 

Nope, va dessverre ikke den... Sangen jeg hørte hadde mer popaktig og hadde mer beats, og ikke så mye rap som den. Han hørtes ut som T-pain. Og har heller ikke funnet den noen plass, så er sinnsykt vanskelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...