Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Husk regel 4, folkens! Jeg ser en del har forbrutt seg mot den i det siste. (Men hva annet enn lovbrudd kan man egentlig forvente seg fra hiphoppere. :ohmy: )

 

4) Maks ett youtube-klipp pr. post (så post det beste du har for hånd, tenk kvalitetskontroll). Inkluder artistnavn og låttittel, og ikke post en video som nettopp har blitt postet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk regel 4, folkens! Jeg ser en del har forbrutt seg mot den i det siste. (Men hva annet enn lovbrudd kan man egentlig forvente seg fra hiphoppere. :ohmy: )

 

4) Maks ett youtube-klipp pr. post (så post det beste du har for hånd, tenk kvalitetskontroll). Inkluder artistnavn og låttittel, og ikke post en video som nettopp har blitt postet.

 

Veldig vanskelig å huske på den regelen der! :dontgetit:

 

Aaaanyways, måtte høre Death Is Certain igjen idag etter snakk på wu-corp forumet. Hands down feteste Royce albumet.

 

Royce da 5'9" - I & Me

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Vokalsamplet i refrenget avslører at det dreier seg om låta Just don't wanna be lonely. Blue Magic har gjort en versjon som kan høres på spotify (forøvrig et helt fantastisk album jeg linker til), men det høres ikke som om den godeste Intuition har brukt det opptaket der. Sikkert flere band som har brukt låta.

Jeg skal etterforske mer.

Endret av Thend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...