Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, får se om vi kan få til litt. ;)

 

Dette er vel den "største hitten" fra det nye albumet, jævla nice video :p Får ikke sett videoen på youtube såklart, men her kan du se videoen også: link

 

Jeg veit de gutta der har holdt på en stund, men den låta der hørtes ut som en dårlig kopi av den allerede dårlige stilen til La Coka Nostra. Rap for metalfans som egentlig ikke liker rap.

Lenke til kommentar
Denne tråden er kveldsunderholdningen min. Dere bør bare steppe up argumentasjonen, det er fett å lese. :wee:

 

Moro å danse litt.

 

 

 

Jaa9 & OnklP Ft. Organism 12 - Holla

 

 

Konkret :)

 

 

 

...generell og altoverskuende (er dette et ord)...

 

Tja. Er det altomfattende du mener?

 

Syns folk om denne?

Fet.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Hah, får se om vi kan få til litt. ;)

 

Dette er vel den "største hitten" fra det nye albumet, jævla nice video :p Får ikke sett videoen på youtube såklart, men her kan du se videoen også: link

 

Jeg veit de gutta der har holdt på en stund, men den låta der hørtes ut som en dårlig kopi av den allerede dårlige stilen til La Coka Nostra. Rap for metalfans som egentlig ikke liker rap.

Jepp, er vel et forsøk på å nå et bredere publikum den låta der. Er vel den og 2 til på det albumet som er sånn, resten er konge.

Lenke til kommentar

Joell Ortiz var i slag, Joe Budden var mest opptatt av homsefansen som drev og klådde på ham, Crooked I var vel solid og Royce var også ok synes jeg. (Men forbannet være den kuken som kasta et ølglass på Royce akkurat da han skulle til å dra verset sitt fra den Black Milk-låta jeg ikke husker navnet på i farta.)

 

Fikk du forresten med deg navnet på dem som varma opp før Sørsia? Lolo Crew eller noe lignende?

Lenke til kommentar

Lolo Crew høres riktig ut, synes ikke de var allverden. Et par av kara som spytta ålreit, og et par som var ganske wack. Synes lyden jevnt over var ganske dårlig, det var kjedelig.

 

Satt oppe og boosta litt øl før konsertstart, så viser det seg at vi sitter foran backstage-inngangen. Plutselig sto alle de store, skumle ræppe-guttene foran oss, og full som jeg var fant jeg ut at jeg skulle håndhilse på alle sammen. Slo ikke helt an, merkelig nok.

Lenke til kommentar
Ja, du meldte deg inn i Midtnorsk interesseorganisasjon for svart musikk (LOL) du også?

 

Hahahaha, fantastisk.

 

Jeg har forresten lovet min søster å komme på besøk til hun i Trondheim neste gang det er en virkelig kul konsert der oppe, så er bare å få noe som er verdt turen der oppe :)

 

Felt - Chewed Up, med uvanlig stilig musikkvideo. Råeste kidden i gaten!

Lenke til kommentar
Ja, du meldte deg inn i Midtnorsk interesseorganisasjon for svart musikk (LOL) du også?

Det hørtes jo rimelig alvorlig ut. :wee:

 

Jeg har forresten lovet min søster å komme på besøk til hun i Trondheim neste gang det er en virkelig kul konsert der oppe, så er bare å få noe som er verdt turen der oppe :)

Jøss, det har jeg ikke tenkt på. Jeg har lovet min søster det samme, men å kombinere det med en happening har jeg ikke tenkt på litt engang, smart som jeg er.

 

Dagens video: Black Eyed Peas - BEP Empire

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...