WiiBoy Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hei Er det noen der ute som vet hvor mye 1000 lapper, 500 lapper og 200 lapper veier? og hvor høye de er?
Ekko Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Når du sier høye, mener du tykke da? Dimmensjonen på en 1000-lapp er 160 x 80 mm, men du lurer kanskje på hvor tykk en bunke med 1000 1000-lapper hadde vært? (og hvor mye de hadde veid?)
WiiBoy Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 helt korekt. Lurer på hvor høy en stabel blir og hvor mye den veier
WiiBoy Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 har for meg at det er langt billigere å produsere selv ja men back on track. Er det noen som vet, eller har en vekt og noen sedler liggende?
Ekko Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Man må vel ha en del sedler og en ganske nøyaktig vekt for å få noe særlig godt tall. Har googlet litt, men ikke funnet noe. Kanskje en mail til nokas eller tilsvaernde kan hjelpe.
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Toska svarer meg via telepati: De veier akkurat nok. Du kan stable sedlene bra høyt. Greide neeesten og stable opp til taket med bare høvdinger. Men nå er det lite penger som siler gjennom nevvene mine. Men når jeg kommer ut blir det show. Så lenge Interpol ikke finner meg når jeg er i utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå