brucelee.will Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) hei, jeg prøvde å resette passord på acc ved å skrive inn hemmelig svar og epost adressen, og da fikk jeg som vanlig det bilde hvor det står sucsess. men når jeg åpner yahoo, så er det ingen poster der, har prøvd å resette hele dagen, men det skjer ingen ting.. kan det være med at jeg har registrert acc på en yahoo.com email adresse mens det er i virkeligheten yahoo.no Endret 7. januar 2009 av Ueland
jlek Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 kan det være med at jeg har registrert acc på en yahoo.com email adresse mens det er i virkeligheten yahoo.no Problemet ditt.
brucelee.will Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 kan det være med at jeg har registrert acc på en yahoo.com email adresse mens det er i virkeligheten yahoo.no Problemet ditt. takk for uhyggelige svar, ser egentlig lite vits i å svare med bare noe tull, vis du ikke vet svaret kan du bare gjøre det du skal istedet får å skrive dine meninger
Briefspite Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Du svarer jo på ditt eget spørsmål da, yahoo.no er ikke det samme som yahoo.com. S.
joakimahj Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det var rare greier, men prøv og send noen ganger til og se ossen det blir...
Sati Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvis du har registert mailen til yahoo.com og det riktige er yahoo.no kan du prøve så mange ganger du orker uten å få passordet. Se om mailen din er ledig med yahoo.com, hvis ikke må du kontakte blizzard.
brucelee.will Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 (endret) så det var sånn.. jeg trodde at de var samme, siden alle jeg spurte sa ad det var likegyldig om det var com eller no det er litt rart, siden jeg kan logge inn med yahoo.com.. og skrive epost [email protected] det jeg mener er at, vis adressene er forskjellig er det litt rart, wow hadde ikke akseptert adressen som ikke finnes Endret 7. januar 2009 av brucelee.will
Thombr86 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nå har jeg ikke prøvd selv, men regner med at det er mulig å endre e-postadresse, for så å bestille nytt passord? Om ikke så finnes det tlf nr du kan ringe på for å få kontakt med "Billing & Accounting"
Bjonski Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nå har jeg ikke prøvd selv, men regner med at det er mulig å endre e-postadresse, for så å bestille nytt passord? Om ikke så finnes det tlf nr du kan ringe på for å få kontakt med "Billing & Accounting" Må vel ha passordet for å kunne endre e-mail adressen
Sati Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nå har jeg ikke prøvd selv, men regner med at det er mulig å endre e-postadresse, for så å bestille nytt passord? Om ikke så finnes det tlf nr du kan ringe på for å få kontakt med "Billing & Accounting" Må logge inn på emailen den er registrert til for å trykke på en bekreftelseslink, så han er like langt.
jlek Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kan det være med at jeg har registrert acc på en yahoo.com email adresse mens det er i virkeligheten yahoo.no Problemet ditt. takk for uhyggelige svar, ser egentlig lite vits i å svare med bare noe tull, vis du ikke vet svaret kan du bare gjøre det du skal istedet får å skrive dine meninger Mulig svaret mitt var litt kort og bryskt, men det pekte nå på hvor problemet ditt lå. Kanskje du ikke så hva jeg quotet?
Altobelli Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg hadde et lignende problem. Ble hacka, og hadde glemt passordet til mailen jeg registrerte på. Det jeg gjorde da, var å sende blizz en fax med en kopi av passbildet mitt, + litt fakta om accounten. Jeg fikk svar neste dag, og passordet tilbake
brucelee.will Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 ja, jeg vet at man kan bytte email adressen på den måten, men hvordan skal jeg bekrefte koden når jeg ikke får den posten på yahoo, det er litt teit, jeg lagde egentlig spostadressen min som @yahoo.com, men når jeg logger inn kiommer jeg på @yahoo.no
brucelee.will Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 ja såklart, det eneste jeg ka gjøre nå er å ringe eller sende mail, tenker jeg
2r3 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Webform er jo ein fin ting -> http://eu.blizzard.com/support/webform.xml Velg først "World of Warcraft" -> "Change Account Information" -> "Email Change" Der bare du putter inn alt med * og så mykje så mulig uten. Gjerne legg med pass bilde til account eiger (vist det er du som lagde accounten eller ein du kjenner irl) så bytter de det etter alt fra 1-10 dager ca (kommer ann på kor mange som er på jobb og kor mykje pågang de har) Dovin Endret 8. januar 2009 av 2r3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå