Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan alle som har lastet ned Max Manus få bot?


Anbefalte innlegg

Heizann :)

 

Jeg så nylig på nyhetene at produsentene av Max Manus skulle anmelde alle de som lastet ned filmen ulovlig. Kan de virkelig gjøre det? Med tanke på hvor mange som har gjort det så er det jo en del arbeid for politiet dersom de skal gi alle sammen bot. Og hvordan vet produsentene av filmen hvem som har lastet den ned?

 

Ps: Jeg sier ikke det at jeg har lastet den ned ulovlig.

 

Vet ikke om dette er riktig plass å poste, vist ikke får dere moderatorer bare flytte, slette og styre på.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som ofte skjer i slike saker er at politi, advokater og involverte tar seg vann over hodet.

Ikke har de kapasitet, kunnskap eller tid til å ta alle.

Som sjark sier, så kommer de til å ta enkeltpersoner for å statuere et eksempel i håp om å skremme resten.

Og de som oftest blir tatt er de som laster ned en gang i ny og ne og ikke har tatt forhhåndssikringer om at ting kan bli sporet.

Lenke til kommentar
Til og med på skolen lærer vi at det er lov å laste ned, men ikke opp.

Vil de bøtelegge de som laster ned, eller opp?

Ikke det at jeg har lastet ned filmen, men er forvirrende når noen sier en ting, og andre sier en annen ting.

 

 

Det stemte før, ikke nå lenger.

 

Selvfølgelig tar de ikke alle, men det skulle ikke forundre meg om de snart kommer til å ta noen enkeltpersoner for å statuere eksempler. Sannsynligvis er det nok også størst sjanse for at de kommer til å gå etter norske filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...