Bobogol Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hei alle sammen. Først vil jeg bare si, at jeg ikke er en type med masse data-kunnskaper og jeg er 2 minutter gammel her inne. Jeg har ett generelt spørsmål, og det lyder som følger: Trenger jeg noen programmer for å spille eventuelle spill, i dette tilfelle counter strike (condition zero og source)? Hadde en venn av meg som fortalte meg om et program, men fikk aldri ordnet det, og får heller ikke tak i kompisen. Når jeg åpner/starter condition zero er grafikken helt mongo. Alt er totalt mongo. Derfor tok jeg meg tid til å lage en konto her, og håpe på at noen kan hjelpe meg. Noe jeg setter utrolig stor pris på. Håper på mange svar, på forhånd takk. :-)
Kornfleks Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du trenger Steam, men det har du vel allerede ettersom du har installert cs?
Zarcaz Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 counter strike ogcondition zero er i grunn ganske likt. litt anndre skins på folka. For å spille disse spillene (counter strike, condition zero og source) online så må du ha steam og en steamkonto. vet du om spillet er cracka eller er det kjøpt nytt? er det kjøpt nytt så får du muligheten til å instalere steam og opprette en konto
Bobogol Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Jeg har steam og steam konto. Alt dette kjøpte jeg i 2004, og det fungerte fint på min gamle bærbare pc og den stasjonære (som jeg må spille på nå!) Tror det er et program jeg trenger? Beklager at jeg ikke vet mer :-/ Jeg måtte jo laste ned en fil for å kunne spille FM 09.
Bobogol Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Nye drivere til grafikkortet ditt? Det er veldig godt mulig, men jeg vet ikke hvordan jeg innstalerer eller laster det ned. Noen som har en kort guide til hvordan jeg gjør det? Desverre har jeg ikke peiling i det hele tatt. Jeg vet faktisk så lite at det eneste jeg kan komme med er at jeg har en windows XP. Pinlig..
NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hvis du kan fortelle oss hvilket grafikkort du har så er det ikke noe problem å hjelpe deg å finne riktig driver.
cyclo Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Bobogol Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 PCI-spor 6 (PCI-buss 1, enhet 0, funksjon 0) NVIDIA GeForce 9600M GT ------------------------------ Jeg ser at "den ikke har noen ressurser fordi det er noe galt med den" Fikk en link: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us (LINKEN VAR GREI, JEG VAR BARE VELDIG USIKKER PÅ "PRODUCT SERIES", DER VALGTE JEG "GEFORCE 200 SERIES") Når den var ferdig nedlastet innstalerte jeg den, men fikk meldingen : "NVDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit" Etter det satt jeg i en CD jeg fikk med pcen med navnet "JHT00/JHT01-JHL90/JHL91 DRIVER DISC" som er en DRIVER DISC/USER'S MANUAL og prøvde og oppdatere, men fikk en feilmelding jeg ikke husker.
Cotul Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du trenger nok Geforce 9m series ikke "GEFORCE 200 SERIES".
Bobogol Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Du trenger nok Geforce 9m series ikke "GEFORCE 200 SERIES". OK, mange takk. Skal starte med en gang, blir spennende.
Bobogol Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ENDELIG! FY FAEN DETTE VAR DEILIG!!!!!!!! TUSEN TAKK TIL ALLE SAMMEN SOM SENDTE INN INNLEGG HER! ELSKER DERE
cyclo Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre posten. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av post. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når posten er endret, så vil det bli fjernet..) Endret 6. januar 2009 av cyclo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå