Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2 ( nåtid) - Diskuter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har opplevd noen få barn og du bailer fra oss alle?

Det er en sannsynlighet, fordi nettopp har ikke råd til 500kr hele veien, bruker heller dem på 1 nytt storspill istede for Live da :)

Men COD 4 MW2 skal kjøpes til den konsollen jeg har nett til

Skrevet

NOOOEHS! KAINZOOOR! Hvem skal jeg klage til, gråte med og dominere med?

Håper virkelig dypt og inderlig at du helle bare joiner Team Chrissj og spiller med oss istede :(

Skrevet

Hehe men det er sånne som deg så gjør det vanskelig å si opp Live ;)

Du pleier å gjør det du skriver der ja hehe!!

Men tror min klan blir nok litt sur viss æ join Team Chrissj :p

Skulle vært med begge klanene framover og spilt COD MW2 :p

Skrevet

MLG hjelper visstnok IW, og med tanke på at MLG er helt kompetanseløse når det kommer til CoD, tror jeg det kommer til å bli en enorm skuffelse for meg.

For min del kunne det like gjerne bli sluppet 10 dritbra maps, samt muligheten for promod-settings.

Skrevet (endret)
MLG hjelper visstnok IW, og med tanke på at MLG er helt kompetanseløse når det kommer til CoD, tror jeg det kommer til å bli en enorm skuffelse for meg.

For min del kunne det like gjerne bli sluppet 10 dritbra maps, samt muligheten for promod-settings.

Microsoft Learning Getaway? :ohmy:

Endret av Paisley
Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Håper på Norsk oversettelse, liker ikke at bare svenskene får sånt i krigsspill.

Så lenge de som oversatte Spore holder seg unna, det ble rart.

Endret av Slettet+513
Skrevet
Håper på INGEN form for oversetting, dubbing eller endring av orignalspråk. Engelsk undertekst kan jeg strekke meg til. ;)

Så enig, så enig.

Gjest Slettet+513
Skrevet

Kan vel ikke være så farlig da? man kan vel velge språk alikavel.

• 4 måneder senere...
Skrevet

"Special Forces mode, meanwhile, is "in the spirit of Mile High Club", according to West, who told Game Informer that it will use tricky scenarios that didn't make it into the single-player game and thus have no relationship with the difficulty curve. "

http://www.eurogamer.net/articles/modern-w...blown-wide-open

Å ka helvete som jeg gleder meg til dette spillet! Synes lengden var perfekt og elsket SP delen. Mile High Club på veteran var sykt deilig å holde på med. Blir noe like vanskelig og i coop er jeg med!

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

Jeg ville jo tro at det var flere drittunger på PSN ettersom det er gratis.

Er jo ikke alle unger på 12-16 år som tar seg råd til å betale et spill i året for å få spille online.

Kanskje jeg tar feil, men jeg ser på de 50kr i måneden som et lite idiot-filter.

EDIT: Nå mener jeg såklart ikke at ALLE de som synes 300kr/året er for mye; er idioter, men at unger flest er selvfølgelig dødsinteresserte i å bruke minst mulig.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

Denne tråden må følges med på. Regner med folket her oppdaterer tråden om alt mulig av info dere kommer over? :D

Selv har eg ikke Cod4, men har tenkt til å kjøpe det no når det er på tilbud på elkjøp til 220 kr inkludert de nye mapsene :)

Endret av Naiits

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...