Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Dette blir nok kjøpt til PS3en da jeg sier opp Live etter det som jeg har opplevd Gleder meg noe sinnsykt, Call Of Duty 4 var bra i 90-95timer før jeg ble dritlei
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Du har opplevd noen få barn og du bailer fra oss alle?
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Du har opplevd noen få barn og du bailer fra oss alle? Det er en sannsynlighet, fordi nettopp har ikke råd til 500kr hele veien, bruker heller dem på 1 nytt storspill istede for Live da Men COD 4 MW2 skal kjøpes til den konsollen jeg har nett til
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 NOOOEHS! KAINZOOOR! Hvem skal jeg klage til, gråte med og dominere med? Håper virkelig dypt og inderlig at du helle bare joiner Team Chrissj og spiller med oss istede
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hehe men det er sånne som deg så gjør det vanskelig å si opp Live Du pleier å gjør det du skriver der ja hehe!! Men tror min klan blir nok litt sur viss æ join Team Chrissj Skulle vært med begge klanene framover og spilt COD MW2
boffeeen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 MLG hjelper visstnok IW, og med tanke på at MLG er helt kompetanseløse når det kommer til CoD, tror jeg det kommer til å bli en enorm skuffelse for meg. For min del kunne det like gjerne bli sluppet 10 dritbra maps, samt muligheten for promod-settings.
Bruker-104685 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Hva heter klanen din kainzor? Det er Zor Så det blir sånn som dette xXKaiNZorXx if you know what I mean Men får se det ann hvilken versjon jeg skal anskaffe meg når det nærmer seg lanseringen!!
Paisley Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Skrevet 11. januar 2009 (endret) MLG hjelper visstnok IW, og med tanke på at MLG er helt kompetanseløse når det kommer til CoD, tror jeg det kommer til å bli en enorm skuffelse for meg. For min del kunne det like gjerne bli sluppet 10 dritbra maps, samt muligheten for promod-settings. Microsoft Learning Getaway? Endret 11. januar 2009 av Paisley
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Håper på Norsk oversettelse, liker ikke at bare svenskene får sånt i krigsspill. Så lenge de som oversatte Spore holder seg unna, det ble rart. Endret 11. januar 2009 av Slettet+513
Laland Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Håper på INGEN form for oversetting, dubbing eller endring av orignalspråk. Engelsk undertekst kan jeg strekke meg til.
L4r5 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Håper på INGEN form for oversetting, dubbing eller endring av orignalspråk. Engelsk undertekst kan jeg strekke meg til. Så enig, så enig.
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kan vel ikke være så farlig da? man kan vel velge språk alikavel.
PaulKemp Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 "Special Forces mode, meanwhile, is "in the spirit of Mile High Club", according to West, who told Game Informer that it will use tricky scenarios that didn't make it into the single-player game and thus have no relationship with the difficulty curve. " http://www.eurogamer.net/articles/modern-w...blown-wide-open Å ka helvete som jeg gleder meg til dette spillet! Synes lengden var perfekt og elsket SP delen. Mile High Club på veteran var sykt deilig å holde på med. Blir noe like vanskelig og i coop er jeg med!
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg ville jo tro at det var flere drittunger på PSN ettersom det er gratis. Er jo ikke alle unger på 12-16 år som tar seg råd til å betale et spill i året for å få spille online. Kanskje jeg tar feil, men jeg ser på de 50kr i måneden som et lite idiot-filter. EDIT: Nå mener jeg såklart ikke at ALLE de som synes 300kr/året er for mye; er idioter, men at unger flest er selvfølgelig dødsinteresserte i å bruke minst mulig. Endret 13. mai 2009 av Slettet-uVTr2vDm
Vale Tudo Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Du har opplevd noen få barn og du bailer fra oss alle? Har du ikke hørt? Han har jo både 360 & PS3
Hammarhaus Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg blir overrasket om Modern Warfare 2 blir dårlig. Infinity Ward er en av de få utviklerne som lager bare kvalitet.
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Så utrolig bra som COD4 er så er lista svææært høy, da. Men det er dyktige folk, og jeg gleder meg stort!
Naiits Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 (endret) Denne tråden må følges med på. Regner med folket her oppdaterer tråden om alt mulig av info dere kommer over? Selv har eg ikke Cod4, men har tenkt til å kjøpe det no når det er på tilbud på elkjøp til 220 kr inkludert de nye mapsene Endret 14. mai 2009 av Naiits
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå