kthjorpthjopøri Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Her er ett tips. Hvor gost der varierer fra realm ti realm. Dra til AH reduser søket til blue`s eller epicx. trykk på wapons eller armor. trykk så søk. ranger det fra billigst til dyrest. en vedig fin måte. og man har tid til overs til og grinde/ tene gull på andre måter. Funket i vertfall vedig fint fot meg
CopyDog Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Herbs, er grei buisness. enkelt og få max skills.
FOOrK Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 hvor står den der achievmenten? står den i armory også?
bandreas Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Står under "summary" eller hva den andre "flappen" heter. Bare åpne achievmentvinduet ditt og let i ca 6.37 sekunder. Endret 5. januar 2009 av bandreas
Bear^ Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Statistics heter fanen den står under. Mye grei informasjon...
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Den kjekkeste tingen med achievements-sida er Quests. Så utrolig praktisk å se hvor mange quests det er igjen før man er ferdig med en zone. Det er en god pekepinn på når man kan dra til neste zone uten å miste masse XP fordi man har skippa 30 quests man ikke har funnet. Eks. i Dragonblight, sa Quests at jeg mangla 15 quests for achievement, men hadde ingen i questlog og skjønte ingenting. Så vandra jeg rundt i nord og fant et par goblins stående langt ute i isødet som hadde lange chains. Endret 5. januar 2009 av Bytex
Matsemann Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Nå er det fler quests i hver sone enn det man trenger for achievement, da. Men en god indikator, ja.^^ EDIT: Bytex redigerte innlegget sitt. Endret 5. januar 2009 av Matsemann
Katten Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Det var en stund, et par dager etter release av wotlk (16-20 nov), der omtrent, når en del saronite nodes var bugged i sholazar basin. jeg fløy kanskje rundt sholazar sånn 3-4 ganger og hadde anskaffet over 120 saronite ORE's. var gøy så lenge det varte og så lenge Mines var noe og tjene på. solgte glatt saronite BARs for over 100g stykket, og titanstål for 1000g stykket. Men nå har prisene falt på Azjol. 10-25g stacken for saronite bars og 150-200g per stykket med titanstål. Så mining er ikke noe bra med unntak av 600hp bonusen hvis du spiller pvp eller er tank. Jeg har flere karakterer spredd utover servere. og det jeg ser et mønster av. er Herbs. Herbs selger noe vanvittig. Grunnene vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg at alle vil ha flasker og elixirer til raids. Artic fur og Nerubian <something> selger også dritbra på mange servere.
Bear^ Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Den kjekkeste tingen med achievements-sida er Quests. Så utrolig praktisk å se hvor mange quests det er igjen før man er ferdig med en zone. Det er en god pekepinn på når man kan dra til neste zone uten å miste masse XP fordi man har skippa 30 quests man ikke har funnet. Eks. i Dragonblight, sa Quests at jeg mangla 15 quests for achievement, men hadde ingen i questlog og skjønte ingenting. Så vandra jeg rundt i nord og fant et par goblins stående langt ute i isødet som hadde lange chains. Dog selv da er det fremdeles quester igjen å ta av, har oppnåd achivement for mer eller mindre alle sonene men vet at der er quester igjen i både dragonblight, icecrown og sholozar basin.
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Arctic Fur er en gullgruve, får fort 100G for et par stk på min server. Men de dropper veldig sjelden når man skinner, da. Kan tenke herbalism er bra fordi både Alchemy og Inscription bruker herbs hele tiden.
Kvikksølv Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Har prøvd denne "AH-teknikken" jeg også, men det blir ikke store greiene ut av det. Det jeg tjente mest på var å skrape sammen mats til epic waists og solgte dem. Tjente ca 200-250g pr stk, men nå har prisen sunket, noe som gjør det lite lønnsomt . Kan dere nevne tingene (items) dere tjener mest på? Det virker som om "kjøp-billig,selg-dyrt"-metoden er den meste effektive måten å tjene penger nå. Orker virkelig ikke mer questing. Har heller ingen proffesions som er til stor hjelp. Enchanting (~330) og LW (~150). Endret 5. januar 2009 av Almeida
Bear^ Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Last ned Auctioneer først og scan AH regelmessig. Stol for all del ikke 100% på denne men den hjelper å holde en vis bilde av hva som er verd å kjøpe. I mine øyne er det å kjøpe materials billig og selge dyrt den beste måten, men blue items og epic items kan du og tjene godt på. kjøpte Titansteel shield her om dagen for 900G og solgte det etterpå for 2000G, en risiko ettersom de har falt og fortsatt faller i pris, men det ble innbringende heldigvis. Kjøp crafting items som flere proffessions trenger, f.eks ores. Det er større sjangse for at du får solgt dette til en høyere utgangspris enn det du kjøpte dem for ettersom mange er veldig løssluppen med pengene og det er mange proffesions som bruker det. Er langt fra noe ekspert på dette AH kjøp/selg men man lærer så lenge man lever.
Foxboron Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 skal ta dette som et exempel: jeg kjøpte nethercobra for 250g på ravencrest. neste dag var den på 600g, jeg satte den på 700g og 30-40 min senere hadde jeg tjent 450g ) et tips nå om du har masse g er og kjøpe titansteel detroyer når den ligger på under 1500 og selge den for 2200g når ingen er der. et bra daily tips er og ta quest for sons of hodir.
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Dump crafting-profs og ta to gathering profs istedet. Så selger du alt på AH hele veien oppover mens du skiller. Burde få en fin sum etterhvert da.
Xsandri Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Det som kan være litt vanskelig på serveren min (RavenHoldt) er at masse av tinga på Auction house er det så stor forskjellig pris på, plutselig ser jeg en copper bar for 2s, og så en for 999g (gjerne fler av dem, både de dyre og de billige). Så det er veldig vanskelig å velge en pris, siden jeg ikke kan sette prisen etter auctioneer. For auctioneer'en regner ut med dem til 999g og, da blir jo prisen alt for høy.
Bytex Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Det er sannsynligvis fordi noen setter en syk pris hvis AH er helt tomt for varen, også blir prisen hengende der siden ingen kjøper den til den prisen.
xTep Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Et lite tips: hvis du trenger hjelp til å skaffe gull, og trenger folk til å fortelle deg hva du skal kjøpe på AH, så er sjansen stor for at det kommer til å ta sin tid og at det er noe du gjerne ikke får så mye ut av. Det er masse folk som gjør dette på hver eneste server, og hvis du bare gjør det andre forteller deg så kommer du aldri til å tjene noe særligt. Tenke selv hjelper, ingen servere er lik.
Foxboron Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 om det bare er for ekempel: copper barer for 100g ute, legger du ut for 10g (som er en litt høy pris..). du kommer til og selge stort
Xsandri Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 om det bare er for ekempel: copper barer for 100g ute, legger du ut for 10g (som er en litt høy pris..). du kommer til og selge stort Ja men det er jo ikke bare barer for 100g+ der. Det er alt fra 20s, 3g, 20g. og 999g. Det er bare forskjellig, det er jo umulig å finne seg en ordentlig pris :/
Bear^ Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Da satser man ikke på de, det er en usikkerhet i markedet og da venter man av. det du kan eventuelt gjøre er å kjøpe de som ligger veldig veldig billig til (20s) og legge dem av i banken. Sjekk AH gjevnlig og legg ut når markedet stabiliserer seg. Fortsett selvfølgelig å sjekke hvem som er billig og kjøp dem som ligger abnormalt til, men avvent salget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå