Gå til innhold

Gode 1on1 strategispill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Noen som har noen tips til? Er lei av å bli gruset av kompisen min i AoE 2.

 

hehe dere kan jo prøve dere på supreme commander, red alert 3, company of heroes, age of empires 3, empire earth 1,2,3. kommer ikke på flere spill i farten desverre

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til? Er lei av å bli gruset av kompisen min i AoE 2.

 

hehe dere kan jo prøve dere på supreme commander, red alert 3, company of heroes, age of empires 3, empire earth 1,2,3. kommer ikke på flere spill i farten desverre

 

Støtter disse forslagene :thumbup:

Lenke til kommentar

Red Alert er moro, men ikkje så optimalt.

 

Eg er ein stor fan av Red Alert 2 Yuri's Revenge, kan ha mykje moro om ein klarer å setje opp nettverket, men Warcraft 3 går av med sigeren totalt sett. Det er eit genialt tøft spel og multiplayer fungerer like godt som singleplayer. Anbefaler både Warcraft 3 og tilleggpakken The Frozen Throne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Riktig, du må laste ned ein "patch", i praksis ei dll-fil du putter i RA2-mappa. Finnes her: Understorm.com.

 

Eg har prøvd, funka veldig bra, overraskande bra faktisk.

 

takker. endlig kan jeg spille denne klassikeren igjen på lan :D 1on1 på mayday kartet er bare digg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Hva med Total War-serien. Kanskje litt annerledes, men også veldig bra. Har selv bare spilt Rome Total War og Medieval 2 Total War (kan anbefales). Er heller ikke så lenge til Empire Total War kommer.

 

der er det vel bare slag som kan spilles, man har ikke kartet og den turn baserte delen uheldigvis/heldigvis, alt ettesom hvordan man ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...