Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli bedre likt av populære?


Gjest er lei

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er synd folk blir kalt tapere fordi du ser på klærene deres som stygge.

Jeg ser heller på dem som rakker ned på andre pga den andres klær som tapere.

Altså, rakker du ned på min kompis Per fordi du synes Per har stygge klær, synes jeg du er en taper. Det samme gjelder om Per er grusomt asosial og ikke er min venn eller har andre venner for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på en taper som en som rett og slett ikke klarer seg i samfunnet. Det være seg jobb, sosialt liv eller utdanning. Jeg mener at rent objektivt sett kan man ikke argumentere mot det, for en som ikke klarer seg, ja h*n er en taper.

 

 

Finnes mange grunner til hvorfor et menneske ikke klarer seg i samfunnet. Du er alt for rask når det kommer til å dra konklusjoner.

 

 

Edit: feil ordvalg

Endret av Candle Jack
Lenke til kommentar

Ligger jo litt i ordet da. Taper - sistemann - dårligst. Hva er så en som ikke får seg jobb, venner eller utdanning?

 

Det er nå ihvertfall slik jeg ser for meg en taper, uten at det trenger å være noe negativt i å være en taper. Er kun slik jeg definerer ordet.

 

Edit: Hva slags merkelapper samfunnet setter på en person er i grunn irrelevant for meg. Om en person er en sosial taper gjør ikke det meg en døyt så lenge han oppfører seg ordentlig.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

taper eller ikke taper lol. Ved første øyeblikk så ser kanskje jeg personlig ut som kanskje en taper. En som Ikke gidder å bruke 1000kr på en genser og som tar livet med ro. Klarer meg greit på skolen, men gidder ikke å vite alt. Men det morsomme eller det som er gtragisk er at selv på universitet så er det nettop folk som dømmer deg pga av klæra du går i elelr hvor bra du gjør det på skolen. Noe jeg personlig syns er tragisk. Altså, en person burde bli dømt av hvordan han/ho er som en venn ikke pga om han/ho handler på dressmann/cubus eller JC.

 

Nei en person burde bli dømt av karakter og ikke klær/bil etc.

Lenke til kommentar
Mitt personlige råd: knull damene dems, røyk pipe og spytt snusen din i ansiktet dems.

 

er litt uening her...

Du ødelegger livet ditt hvis du begynner å røyke, snuse og slik. du kan knulle så mange damer du vil, bare du ikke begynner å røyke pipe, eller snuse etter min mening.

Lenke til kommentar
Mitt personlige råd: knull damene dems, røyk pipe og spytt snusen din i ansiktet dems.

 

er litt uening her...

Du ødelegger livet ditt hvis du begynner å røyke, snuse og slik. du kan knulle så mange damer du vil, bare du ikke begynner å røyke pipe, eller snuse etter min mening.

 

Og husk, knuller du fremmede må du huske beskyttelse!

Lenke til kommentar
Nei en person burde bli dømt av karakter og ikke klær/bil etc.

Latterlig.

Kødder du nå? Prøver du å si at du er venn med folk fordi dem bruker et bestemt merke klær eller kjører en bestemt bil, istedenfor hvordan de er som en venn? Hvis du sier ja til dette så syns jeg virkelig synd på deg. lol

Lenke til kommentar

Ang. klær så skjønner jeg ikke helt greia. Mange sier de ikke har råd til å kjøpe ordentlige klær, men for min del er det bullshit. Du kan faktisk f.eks finne masse kule t-skjorter til 1-200 kr, enten på tilbud eller ikke. En kul genser kan man greit få for 3-500 spenn hvis man er heldig. Dvs hvis man da anser Jack and Jones, JC, Carlings osv som kult, noe for min del er helt ok, folk som går med en plain hugo boss genser med tekst på til 1400 spenn går bare under kategorien soss.

 

Klær har veldig mye å si på hvordan inntrykk man får av folk, så klart trenger man ikke å gå i det kuleste, men alikevel ikke no dritt fra Kappahl eller Warehouse heller.. Saken er at man trenger ikke å punge ut spesielt mye for å få greie klær

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Ang. klær så skjønner jeg ikke helt greia. Mange sier de ikke har råd til å kjøpe ordentlige klær, men for min del er det bullshit. Du kan faktisk f.eks finne masse kule t-skjorter til 1-200 kr, enten på tilbud eller ikke. En kul genser kan man greit få for 3-500 spenn hvis man er heldig. Dvs hvis man da anser Jack and Jones, JC, Carlings osv som kult, noe for min del er helt ok, folk som går med en plain hugo boss genser med tekst på til 1400 spenn går bare under kategorien soss.

 

Klær har veldig mye å si på hvordan inntrykk man får av folk, så klart trenger man ikke å gå i det kuleste, men alikevel ikke no dritt fra Kappahl eller Warehouse heller.. Saken er at man trenger ikke å punge ut spesielt mye for å få greie klær

Lacoste gensere fra vic..............1700kr.........har et dusin av disse i flere varianter........ouch. Blir også noen kroner for tilsvarende tynne gensere du får for 200-300kr hos dressman. Den lille logoen sier alt.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
lacoste gensere fra vic..............1700kr.........har et dusin av disse i flere varianter........ouch. blir noen kroner for tilsvarende tynne gensere du får for 200-300kr hos dressman.den lille logoen sier alt.

 

Vell ang. dressmann synes jeg ikke akkurat at det er no bra ungdomsbutikk. Men personlig synes jeg ofte at genserne til 600 spenn på carlings er minst like fine som lacoste genserne, og går heller i de enn å gå med samme blå lacoste skjorte/genser som "alle" andre har.

 

Men alikevel vil jeg heller ha hatt 1 genser til 1700 spenn som er drit kul, enn 6-10 gensere kjøpt fra et annet sted, som jeg ikke bruker.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
lacoste gensere fra vic..............1700kr.........har et dusin av disse i flere varianter........ouch. blir noen kroner for tilsvarende tynne gensere du får for 200-300kr hos dressman.den lille logoen sier alt.

 

Vell ang. dressmann synes jeg ikke akkurat at det er no bra ungdomsbutikk. Men personlig synes jeg ofte at genserne til 600 spenn på carlings er minst like fine som lacoste genserne, og går heller i de enn å gå med samme blå lacoste skjorte/genser som "alle" andre har.

 

Men alikevel vil jeg heller ha hatt 1 genser til 1700 spenn som er drit kul, enn 6-10 gensere kjøpt fra et annet sted, som jeg ikke bruker.

Synes dressman har ganske mye brukbart jeg da. Er ikke bare carlings som funker. :)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Nei en person burde bli dømt av karakter og ikke klær/bil etc.

Latterlig.

Kødder du nå? Prøver du å si at du er venn med folk fordi dem bruker et bestemt merke klær eller kjører en bestemt bil, istedenfor hvordan de er som en venn? Hvis du sier ja til dette så syns jeg virkelig synd på deg. lol

Kødder du? Prøver du å si at du er venn med folk fordi dem kun får gode karakterer? Jeg synes virkelig synd på deg. lol.

 

Synes ingen av delene er riktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...