iharal3 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg og vennene mine har en diskusjon om hvem det er som er utgiver for Fallout 3 og Oblivion. Jeg tror det er Ubisoft, en annen venn tror det er 2K Games. En annen tror det er Bethesda som gir ut selv mens en tror det er EA som gir ut. Har lett rundt på nettet men finner liksom ikke noe svar på hvem som er utgiver. Hadde vært fint om noen kunne ha sagt hvem det er som utgir de to spillene.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) ikke verre enn å gå til wikipedia hvor det står. "the Elder Scrolls IV: Oblivion is a single-player role-playing video game developed by Bethesda Game Studios and published by Bethesda Softworks and the Take-Two Interactive subsidiary 2K Games." Fallout 3 "Publisher(s) Bethesda Softworks ZeniMax Media" Endret 3. januar 2009 av Kron
iharal3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Ja men her på gamer.no og GR står det at det er Ubisoft som utgir spillet
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Det kan jo være gammel eller feil informasjon. Stoler mest på wikipedia her. Men du kan jo spørre på forumet til bethesda da. her er forresten en liste over spill ubisoft har vært utgiver eller utvikler for. Oblivion eller fallout er ikke blant disse. http://www.dscheats.net/pubdev/Ubisoft EDIT: ser ut some dette er bare en liste over DS-spill. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ubisoft_games#F en link til. her er vel alle spill og ikke noen regn til oblivion eller fallout. Endret 3. januar 2009 av Kron
avtrekkeren Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Bethesda utgir spillene selv i de fleste land, men ikke i f.eks. Russland - der er det 1c som utgir. Derfor har også den europeiske / amerikanske versjonen "null" kopibeskyttelse (ok - en enkel CD-sjekk ved installering og første gangs bruk), mens den russiske versjonen kjører Starforce hvis jeg husker rett.
Dunedain Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 PS3-versjonen av Oblivion er det iallefall Ubisoft som står bak: The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ © 2006 Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company. The Elder Scrolls, Oblivion, Knights of the Nine, Bethesda Game Studios, Bethesda Softworks, ZeniMax and related logos are registered trademarks or trademarks of ZeniMax Media Inc. in the U.S. and/or other countries. Published by Ubisoft Entertainment. Ubisoft and the Ubisoft logo are registered trademarks of Ubisoft Entertainment. "PlayStation", "PLAYSTATION" and the "PS" Family logo are registered trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. All Rights Reserved. Bare se her.
iharal3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Ok så da er konklusjonen at her i Norge er det Ubisoft Entertainment som gir det ut?
avtrekkeren Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Klarer ikke å se noe Ubisoft-merke, hverken på PC eller 360-coveret i alle fall. Ei heller står det noe i readme-filen eller credits på PC. Skulle tro det var merket en eller annen plass.
Bloodlines Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ok så da er konklusjonen at her i Norge er det Ubisoft Entertainment som gir det ut? min goty oblivion er det 2k som gir ut. Endret 3. januar 2009 av Bite my shiny metal ass
Dunedain Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Ubisoft gir ut PS3-versjonen og det er vel 2K som gir ut til PC og 360.
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 2K er utgiver til PC og X360 versjonen av spillet, utvikler er det legendariske Bethesda Softworks. Til Playstation 3 er det som nevnt Ubisoft som er utgiver. Bare sånn hvis noen ikke fikk det med seg
iharal3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 2K er utgiver til PC og X360 versjonen av spillet, utvikler er det legendariske Bethesda Softworks.Til Playstation 3 er det som nevnt Ubisoft som er utgiver. Bare sånn hvis noen ikke fikk det med seg Har gamer og GR skrevet feil da .?
Laland Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Så du sier at det er 2K som er utgiver for plattformene Xbox 360 og pc? Mens Ubisoft tar seg av Ps3? Bare for å unngå forvirring!
avtrekkeren Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) http://www.kotaku.com.au/games/2008/02/bet...hing_arm-2.html http://www.gamedaily.com/games/fallout-3/p...ice/2924/19423/ Zenimax står på både PC og 360-coveret mitt, og jeg vil sterkt anta at det er Zenimax som er utgiver. http://fallout3.wordpress.com/2008/05/06/f...-3-and-ubisoft/ Bethesda is still the worldwide publisher for Fallout 3 on all platforms, and will be marketing and distributing the title to retailers in North America, Europe, and Asia.In some territories in Europe, Bethesda will use local companies to ship the title to retail outlets under limited distribution arrangements. This is what the Ubi announcement refers to Endret 3. januar 2009 av KriFos
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg sitter her nå med Oblivion Collectors Edition til PC og en Standard Edition til X360 og på begge står det klart og tydelig at utvikler er Bethesda Softworks og begge er utgitt av 2K, som er en undergren av Take Two. PLATFORM: X360 DEVELOPER: Bethesda Softworks US PUBLISHER: 2K Games/Bethesda UK PUBLISHER: 2K Games/Bethesda NORDIC PUBLISHER: 2K Games/Bethesda ASIA PUBLISHER: ZeniMax Asia KK (Eierselskapet til Bethesda) PLATFORM: PC DEVELOPER: Bethesda Softworks US PUBLISHER: 2K Games/Bethesda UK PUBLISHER: 2K Games/Bethesda NORDIC PUBLISHER: 2K Games/Bethesda ASIA PUBLISHER: ZeniMax Asia KK (Eierselskapet til Bethesda) PLATFORM: PS3 DEVELOPER: Bethesda Softworks US PUBLISHER: Bethesda Softworks UK PUBLISHER: Ubisoft NORDIC PUBLISHER: Ubisoft ASIA PUBLISHER: ZeniMax Asia KK (Eierselskapet til Bethesda)
avtrekkeren Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Men du snakker om Oblivion, jeg snakker om Fallout 3. Om du leser linkene jeg oppgav ser du at Bethesda opprettet en egen publisher-avdeling i fjor, altså etter Oblivion kom ut. Oblivion ble utgitt av 2K Games.
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Men du snakker om Oblivion, jeg snakker om Fallout 3. Ja? Trådstarter spurte jo om begge spillene, og jeg ser ikke noe sted at jeg sier noe imot deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå