Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey..ehm. Jeg vet ikke helt ka jeg skal skrive, for det der var den sykeste avslutningen vi har hatt på så alt for lenge! Slår til og med ikke når vi fikk vite at Logan stod bak en del av dag 5. Og at Kim kom tilbake låg vel i kortene, men i h så bra den scenen mellom Jack og Kim var. Første gang jeg nesten måtte kjempe i mot tårene!

 

Nei, denne episoden bare bekrefter at for min del er 24 verdens BESTE tv-serie :D

Lenke til kommentar

Om eg ser neste episode no blir det berre endå lengre til neste igjen. Skulle eg sett det før hadde eg heller fulgt med på amerikansk sendeskjema.

 

Tony er trippel, kvadruppelagent etterkvart? Såg absolutt ikkje at den vrien kom altså. Likte ikkje at han tok knekken på Larry, han er ein av dei eg likte best denne sesongen.

Lenke til kommentar
Om eg ser neste episode no blir det berre endå lengre til neste igjen. Skulle eg sett det før hadde eg heller fulgt med på amerikansk sendeskjema.

 

Tony er trippel, kvadruppelagent etterkvart? Såg absolutt ikkje at den vrien kom altså. Likte ikkje at han tok knekken på Larry, han er ein av dei eg likte best denne sesongen.

 

 

Enig med Zeph. Begynte virkelig å like Larry. Skal ikke forundre meg om Tony snur igjen, hehe.

Spennende blir det uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...