Gå til innhold

PX80 eller januartilbuds-TV?


Anbefalte innlegg

Klarer ikke bestemme meg...

 

trenger en TV som primært skal brukes til god gammeldags TV-titting. den skal også brukes til PS3 og DVD, men vedkommende med PS3 vil ikke være i kontakt med TVen i mer enn høyst et års tid, så det er altså vanlig kveldstitting som er hovedbruken her i årene utover det - nyheter, sport, film og gullrekka til nrk :p Så nyanseforskjeller i kvalitet på PS3-spill veier ikke opp for flere tusen kroner, for å si det sånn.

 

Har av en eller annen grunn sett for meg en 42" og i prisklassen jeg ser for meg - ikke særlig over 7k - blir Panasonic PX80 veldig sterkt anbefalt av enkelte her på forumet. Det er en god del 42" på januartilbud nå fra de store kjedene, men er det verdt å gå ned 1.5 til 2k i pris sammenlignet med kvaliteten på PX80?

 

Ser også at 42PX80 kommer med ekstra suffiks, som E og EA, hva betyr dette? (TH-42PX80E f.eks)

 

De TVene jeg lurer på er:

 

Phillips 42PFL5603D LCD-TV til 5890 på Obs!

LG 42PG100 plasmaskjerm til 4995 på Elkjøp

Samsung PS42A456 plasmatv til 5495 på Lefdal

Samsung LE40A336 til 5999 på Expert (40")

 

Er det andre tilbud eller TVer i samme prisklasse der ute som kan være aktuelle?

 

edit: har for øyeblikket ikke digital dekoder, noe som vil koste ca 2k fra Canal Digital. finnes det noen gode tilbud på TV med innebygd dekoder?

Endret av tasjlbaill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...