Gå til innhold

Diskusjonstråd: Panasonic DMC-LX3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer det at den amrikanske versjonen av lx3 har ubegrenset film?

Mens den europiske utgaven har (uansett minnekort) 15 min-

Vurderer isåfall å kjøpe på ebay.

Irriterende med bare 15 minutter. Kunne gjerne tenkt meg lenger tid å spille på. Et annet irritasjonsmoment med HD-filmingen er at det ser ut til at det er bildet som vises på monitoren som blir komprimert, som igjen fører til rare striper i mye sollys.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en sort LX3 i forrige uke, p.g.a. ventetid avbestilte jeg den.

 

Kan bestille og få en sølvfarget LX3 fra komplett imorgen.

Noen som har sett/sammenlignet utseende på sort og sølv?

Hva er å foretrekke?

Synes at sølv ser litt "billig" ut, ser da ut som huset er i plast.

Lenke til kommentar
Nope, får ikke lagt over filen i mappen når kameraet er koblet til maskinen (Mac book pro, os x Leopard)

 

Det er et kjent problem at du ikke kan skrive til et minnekort koblet til en mac via LX3en.. Du kan kun lese, det vil si hente ut, filene fra kortet. Det enkleste er å oppsøke noen du kjenner som har en kortleser og få filen overført der (forresten, oppgraderingen av LX3en er som regel sinnsykt smertefritt og enkelt så lenge du følger instruksene til punkt og prikke :) ).

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en sort LX3 i forrige uke, p.g.a. ventetid avbestilte jeg den.

 

Kan bestille og få en sølvfarget LX3 fra komplett imorgen.

Noen som har sett/sammenlignet utseende på sort og sølv?

Hva er å foretrekke?

Synes at sølv ser litt "billig" ut, ser da ut som huset er i plast.

 

Sølv gir inntrykk av og være ..... kompaktkamera,men sort gi en mer distingvert look,alt kromen kommer til sin rette.

Lenke til kommentar
Fikk sett på en LX3 i sølv. Den ser veldig "kompakt" ut. Trur jeg venter på at sort skal komme inn på lager.

 

Noen som har prøvd å bruke en Hoodloupe som "søker"?

 

Er også litt interessert i Oly E-P1, men den har ikke sync hastigheten jeg vill leke med.

 

Da blir jeg nysgjerrig, hvilken sync hastighet snakker du om?

Lenke til kommentar

Blir snart gal av å lese denne tråden :( Lurer på om jeg går på en smell i morgen :) Har lest side opp og side ned og overalt om forskjellige kameraer i samme klasse og klarer ikke lande på noe annet enn lx3. Jeg er fullstendig overbevist at dette er kompakten for meg.

 

Angående sølv og svart modell er jeg fullstendig enig. Sølv modellen ser "billig" ut i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...