Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde 4890 Vapor-X i crossfire det var ikke noe problem det men så har jeg Cooler Master HAF 932 med 4 120mm vifte på siden, men den 200mm vifta er sikkert bra den også.

Det som er mer interessant er hvilket hovedkort du har, og hvilke PCIe spor du benyttet til de to kortene.

Skrevet
Du må sannsynligvis inn i kontrollpanel og skifte til HDMI som Audio Device.

Har du XP eller Vista?

Tusen takk for svar! Skal se etter muligheter for dette i kontrollpanel etter jobb i dag, men trodde ikke skjermkortet hadde noen innebygget "lyd modul" eller annen magisk måte å hente data fra lydkortet på - gjorde regning med at dette måtte ordnes via tilkoplingskabel, men fant ikke noe sted å plugge den på... Går på jakt i kontrollpanelet i ettermiddag, så krysser jeg fingrene. Gir tilbakemelding her om resultatet ihvertfall.

Kjører XP i øyeblikket, men vurderer Windows 7 etter hvert.

Skrevet

Må du ikke ha noe drivere og styr i XP for å få dette til da? Husker jeg ikke fikk til dette da jeg brukte XP, men når jeg fikk vista og win7 var det bare og bytte til HDMI i kontollpanelet.

Vista og Win7 har jo stort sett alle lyd drivere, nettverksdrivere og slikt ferdig installert i windows, noe XP ikke har. :p Men er en stund siden jeg hadde XP nå, så mulig jeg snakker tull nå.

Skrevet (endret)

Øhm, 425 euro for 5970? Ja takk :D . Men det med minne og sånt, har nå 2 GB, vet at det blir litt i det minste laget, så da skal jeg kjøpe rundt 4 til. Holder det?

Okei da. Det ble 505 euro...

505 euro med 25% mva :wow: Jeg må få meg jobb snart :p

Endret av Tord93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...