Gå til innhold

Tabard for bedre repping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte jeg kan få bedre repping i Northrend dungeons (heroics?) hvis jeg bruker tabarden dems, men da må jeg være minst Friendly. Trenger kart/informasjon over hvor de er slik at jeg kan få kjøpt tabardene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har giddet å gjøre noen quester på din vei til level 80 så burde du være friendly med alle factions du kan kjøpe tabards fra.

Wyrmrest kjøper du på toppen av tårnet i Dragonblight

Argent Crusade og Ebon Knights er på deres steder i Icecrown

Kin'whatever er Dalaran

Skrevet

Den fungerer i Utgard Pinnacle, Halls of Lightning og Oculus normal (ettersom de er level 80 instanser) samt alle Heroics.

Reputation fordeler seg slik:

Normal instanser (Utgard Pinnacle, Halls of Lightning, Oculus):

Non-Elite mob: 0 rep

Elite trash: 5

Super elite trash: 10

Boss: 50

Heroic instanser (Alle northrend instanser)

Non-Elite: 1-2

Elite trash: 15

Super elite trash: 30

Boss: 250

Dvs at på de lengste heroic får du rundt 2000 rep til den du bruker tabard for. Har du ingen tabard på får du automatisk reputation til Valiance vanguard eller Horde Expedition.

Skrevet (endret)
Den fungerer i Utgard Pinnacle, Halls of Lightning og Oculus normal (ettersom de er level 80 instanser) samt alle Heroics.

Reputation fordeler seg slik:

Normal instanser (Utgard Pinnacle, Halls of Lightning, Oculus):

Non-Elite mob: 0 rep

Elite trash: 5

Super elite trash: 10

Boss: 50

Heroic instanser (Alle northrend instanser)

Non-Elite: 1-2

Elite trash: 15

Super elite trash: 30

Boss: 250

Dvs at på de lengste heroic får du rundt 2000 rep til den du bruker tabard for. Har du ingen tabard på får du automatisk reputation til Valiance vanguard eller Horde Expedition.

Hva hvis du bruker, guild tabard, eller foreksempel AV battle tabarden, får man rep med Valiance vanguard da?

Endret av kidnet
Skrevet (endret)

Hvis du ikke har på en championing tabard får du reo for den faksjonen du spiller for i Northrend (Alliance Vanguard for allience siden eller Horde expedition for horde spillere).

E1:

Mistolket artikkelen, har Horde spiller selv så leste opp navnet på alliense siden fra Wiki.

Endret av Bear^
Skrevet

Fikset nå ja :)

Personelig synes jeg det er veldig bra at de introduserte dette systemet, gjør det mye lettere å få seg et par items uten å streve rompen av seg.

Mitt mål nå er de resterende 20k rep med Wyrmrest til exalted. Reins of the red drake, nåværende beste flying mount utseende messig :)

Skrevet

Kirin'Tor har da hvertfall en fin robe + sword som er nokså fin stats på, vet ikke om du har noe bedre selv og The wyrmrest accord har jo noen fine epix boots.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...