Gå til innhold

Bytte ut KU990 med enten KF600/KF700/U900/KF750


Anbefalte innlegg

Da har tiden kommet, som vanlig så bytter jeg mobil en gang i året. For første gang har jeg faktisk lyst å beholde en telefon lenger da jeg er veldig fornøyd med den. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en litt penere telefon. Jeg har mistet tellingen på hvor mange 3G telefoner jeg har hatt, uten å ha brukt det, utenom litt tulleringing. Så 3G er ikke viktig. Det viktigste er egentlig at jeg får en pen mobil med litt ekslusivt design.

Kvalitetsmessig befinner KF600 seg også godt oppe på pallen. Vi må helt opp til Nokias 8800-serie for å finne telefoner som føles like eksklusive som KF600, og telefonen oser av kvalitet tvers gjennom takket være solid byggekvalitet og påkostet materialbruk.

Dette passet helt perfekt for meg, da jeg alltid har sett på 8800 som en serie for seg selv (og prisen) noe som gjorde at jeg ikke kunne kjøpe den. Men hva med KF700 og U900. U900 virker som har den beste slide funksjonen som jeg har vært borti, glir lett og fint. Material som ligner på børstet metal. KF700 har touchen fra KU990 som jeg er fornøyd med, tillegg til at den har et vanlig tastatur. KF750 virker også som en fin telefon. Finnes det noen andre fine telefoner der ute, som har en pris jeg kan leve med (Bytter telefon hvert år) som også har et litt ekslusivt design.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...