Gå til innhold

Vil ha toppløs-forbud i Australia


Anbefalte innlegg

Det er kjønnsdiskriminerende å tvinge damer til å dekke seg til på overkroppen når de soler seg. Dersom kvinnene må dekke til sine sekundære kjønnstrekk (brystene), så må menn gjøre det samme med sitt (hårvekst i ansiktet).

 

Neste år må kanskje menn gå kledd slikt på stranden i Australia?

bandana-1.jpg

 

 

 

 

Håpløst forslag.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dumt at de abrahamittiske religionene, som påvirker livet og tenkemåten til en så stor del av verdens befolkning, sprer et så unaturlig syn på kroppen vår. At et par normale pupper kan oppfattes som støtende er hinsides min fatteevne å forstå.

 

Jeg synes det er langt mer støtende med alvorlig overvektige/undervektige eller bleike folk på stranda. Hvis man skal forby støtende elementer står disse langt høyere på min liste.

Lenke til kommentar

Hinduer og buddhister er jo heller ikke fjerne for slik moralisme. Spiller nok fint liten rolle hvor mange guder folk har... er heller det faktum at de er så korte i skallen til å begynne med, at de tror de kan bestemme over andre mennesker basert på moralske koder skrevet av tidligere århundrers tyranner og rebeller.

Lenke til kommentar

Man burde spesielt forby soling av mannebryster. Disse ekle, svært hårete brystene, som til og med er større enn kvinnepupper, burde forbys! Itillegg må vi være snille og tolerante overfor muslimer og andre "snille" religioner, så mens mannfolka skal dekke brystene sine, siden det impliserer til noe feminint og damete, så bør kvinnfolka tvinges inni trippel lag med burka.

Lenke til kommentar

Fat%20guy%20-%20beach%20-%20bigger.jpg

 

Lovlig

 

15xo7yx.jpg

 

Ulovlig

 

Fornuftig, hva?

 

Greit nok med underliv da dette kan støte (spesielt da menn da av opplagte grunner), men overkopp, hvem blir støtt av bryst?

 

Visse konservative kristne, tydeligvis. Blir du støtt av vagina? Penis?

Endret av TheYid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...