Gå til innhold

Ps3 til 2999 hos Elprice!

Slashiroth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen PS3 utgaver på markedet enda som har mulighet for software based bakoverkompatibilitet eller er dette blitt fjernet helt også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
var på elprice og fikk den i hus, men en ting jeg lurer på: etter å ha utført systemoppdatering og har 2 saver på prince of persia, så står det at jeg har 28gb/37gb ledig, hvor har de 10gb forsvunnet henn?

Spill oppdateringer og opperativsystemet tar en del plass.

Skrevet

Hvis du vil spille PS2 spill skulle du kjøpt 60 gb'en eller du kan kjøpe en billig PS2. Når folk klager på at den er for dyr så prøver de så klart og gjøre konsollen billigere og det beste alternativet var å fjenre den chippen messt sannsynligvis.

Skrevet

Skjønner likksom ikke at noen gidder å spille PS2 spill når man kan spille PS3 spill som har mye bedre grafikk.

Men jeg skjønner jo at man kan føle seg snytt da de allerede har solgt en Versjon som tar PS2 og PS3 spill.

Skrevet (endret)

Sindre: Vet PS3'er ikke har den chippen lengre som var i de første PS3 utgavene men vet at noen modeller som kom etter det igjen hadde software emulert behandling av PS2 spill så det var dette jeg lurte på :) Kjøpe PS2 i tillegg til PS3 er uaktuelt da dette alikevel blir en ekstra 1000+kr i utgift for noe som aldri burde blitt fjernet fra PS3'en i første ommgang

Dragonlove: Grafikk er ikke alt vetdu :) Føler det er et par spill på PS2 jeg har gått glipp av som hadde vert tjekt å få med seg. Å uansett så hadde vel de tidligere PS3 modellene med motion engine chip mulighet for oppskalering av alle PS2 spill som jeg har lest skulle vere ganske bra :hmm: Men kan jo håpe de slipper en ny PS3 utgave etterhvert som har fått tilbake BC :) Kansje de adder den i en PS3 slim utgave hvis den dukker opp etterhvert som ikke virker usansynelig

Endret av XtaZ
Skrevet
Sindre: Vet PS3'er ikke har den chippen lengre som var i de første PS3 utgavene men vet at noen modeller som kom etter det igjen hadde software emulert behandling av PS2 spill så det var dette jeg lurte på :) Kjøpe PS2 i tillegg til PS3 er uaktuelt da dette alikevel blir en ekstra 1000+kr i utgift for noe som aldri burde blitt fjernet fra PS3'en i første ommgang

Dragonlove: Grafikk er ikke alt vetdu :) Føler det er et par spill på PS2 jeg har gått glipp av som hadde vert tjekt å få med seg. Å uansett så hadde vel de tidligere PS3 modellene med motion engine chip mulighet for oppskalering av alle PS2 spill som jeg har lest skulle vere ganske bra :hmm: Men kan jo håpe de slipper en ny PS3 utgave etterhvert som har fått tilbake BC :) Kansje de adder den i en PS3 slim utgave hvis den dukker opp etterhvert som ikke virker usansynelig

Har aldri vært noen software basert ps2 emulering på ps3. De første 60gb var hw+hw emulering, 80GB i usa var så sw+hw emulering. Men nå er det ingenting, bare sw basert ps1 emulering.

Skrevet
Skjønner ikke at dere som klarer på dette ikke har en PS2 liggende allerede. Om dette var så spennende, hvorfor ble ikke 60GB kjøpt?

Kanskje fordi de mente att de ville vente, når en ny konsoll blir lansert så er det ikke akkuratt flust med toppspill.

Skrevet

Kan godt hende. Var en periode pakken med MS og R:fom med 60gb gikk for 5000kr. Da hadde Sony bekreftet at 60gb skulle ut av markedet og neste versjon var uten BK, at dem som ville ha BK ikke kjøpte da heller veit jeg ikke hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...