Gå til innhold

Ps3 til 2999 hos Elprice!


Slashiroth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Salget starter ikke før i morgen kl 0700, så prisen i nettbutikken til Elprice blir nok satt ned i morgen tidlig, iom at det sto "samme lave pris på Internett som i butikk" elns i kundeavisen deres..

Elkjøp har prisgaranti, dog ikke på tilbudsvarer son nevnt over..

Endret av marvol
Lenke til kommentar

2999 for en ps3 er et godt tilbud. Det er bare å kjøpe etter min mening. Å si at det er dårlig fordi den ikke kommer med dualshock kontroll, føler jeg er tull. Det følger bare med 1 kontroll på de fleste ps3 bundlene, så du ender opp med å kjøpe en til uannsett. Og da kjøper man jo en dualshock. Syntes også det er tåpelig å si at sixaxis'en er dårlig og skrøpelig. For det er minimal forskjell utenom vekten. (vekt er ikke lik kvalitet).

Og om LBP er verd 500kr når det koster under 20£ på play og amazon annenhver dag kan også diskuteres. Det er heller ikke verdt 500 for 40Gb ekstra. Da kjøper man heller en ny hdd som er 4 ganger større og til en brøkdel av Gb per kr pris.

Det var no min mening om tilbudet :thumbup:

Lenke til kommentar
Dualshock 3 429kr

LittleBigPlanet 499kr

Playstation 3 2999kr

-----------------------

¨¨¨429

+¨¨499

+ 2999

= 3927 kr for 40 gb hos Elprice med tilsvarende produkter som i LBP bundlen til 3895 kr.

Da får man 40 gb mindre, men man har 2 kontrollere. HDD'en kan man lett bytee selv og man burde vel kjøpe minst 250 gb når man først skal bytte ;)

 

Quoter meg sev. Skal du ha det tilsvarende med på 40 gb får du en kontroll mer, men 40 gb mindre og det koster 30 kr mer. Og det er ikke alle som kjøper eller bestiller fra utlandet heller.

Lenke til kommentar
Skal du ha det tilsvarende med på 40 gb får du en kontroll mer, men 40 gb mindre og det koster 30 kr mer.

 

Når det ene forslaget har en kontroll og det andre har to kontrollere, så vil jeg jo ikke si at det er tilsvarende. Og med tanke på at en kontroll koster nesten 500,- så er vel det verdt de 30kr mer som du har regnet deg fram til?

 

Betale 30,- for en kontroll til 500 er jo faktisk et røverkjøp :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...