Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Kranglet med pappa om å ikke bli med på hytta på nyttårsaften


Anbefalte innlegg

Hey 14 år å nyttårsaften er rett rundt hjørne avtalt med venner om å feste (feste er ikke info gitt til fattern) men plutselig ringte pappa å spurte om d va greit om vi for til hytta til noen kristne venner av pappa, jeg sa jeg ikke hadde lyst, men hadde ikke noe valg tydeligvis ? wtf hvorfor ringe? snakte me pappa i kveld å spurte om at jeg kunne være hjemme alene for jeg ikke ville på den dumme hytta og at jeg ikke likte folka han skulle være med

 

"INGENTING Å DISKUTERE!!! DU E ALDRI MED PÅ NOE!!" var det endelige svaret i høy røst å han for å la seg

 

 

noen som mener at jeg burde få velge selv? eller hvertfall at pappa kunne tenke på det? har også sagt at farmor å farfar kan passe på meg ettersom de bor i leiligheten over oss?

 

btw er avholds så drikker ikke på fest

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du burde ikke få velge selv. Dra på hyttetur med pappa og vær glad.

 

Støttes.

 

+1

 

Hadde vi snakket om 16 år...hadde nok en diskusjon vært mere på sinn plass. Men så er det vel noe som heter: Så lenge du bor hjemme har du ikke stemmerett :p M.a.o kanskje du egentlig aldri ville få den diskusjonen før du blir 18 og er myndig

 

edit: Legger til at så lenge din far spør...så burde jo egentlig ikke svaret ha blitt bestemt på forhånd, så må jo støtte deg i at den er litt kjip. Han burde jo egentlig ikke spurt deg om hva du ville når han hadde bestemt hva du skulle.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Du burde si til din far i klartekst; uten å bli sint, at om han allerede har bestemt at du skal være med så ringer han ikke deg for å spørre. Det er ingen som liker å føle at de ikke har en fri vilje.

Så blir du med på hyttetur og vær glad for at du får oppleve noe annet enn å trå hjemme :)

 

Det er vel uansett ingen foreldre som klarer å dra på hytta, og la sin 14 år gamle sønn være alene hjemme uten å få nervøst sammenbrudd

Lenke til kommentar
Hey 14 år å nyttårsaften er rett rundt hjørne avtalt med venner om å feste (feste er ikke info gitt til fattern) men plutselig ringte pappa å spurte om d va greit om vi for til hytta til noen kristne venner av pappa, jeg sa jeg ikke hadde lyst, men hadde ikke noe valg tydeligvis ? wtf hvorfor ringe? snakte me pappa i kveld å spurte om at jeg kunne være hjemme alene for jeg ikke ville på den dumme hytta og at jeg ikke likte folka han skulle være med

 

"INGENTING Å DISKUTERE!!! DU E ALDRI MED PÅ NOE!!" var det endelige svaret i høy røst å han for å la seg

 

 

noen som mener at jeg burde få velge selv? eller hvertfall at pappa kunne tenke på det? har også sagt at farmor å farfar kan passe på meg ettersom de bor i leiligheten over oss?

 

btw er avholds så drikker ikke på fest

Tror nok ikke jeg hadde latt min datter gjøre det om hun har spurt meg om hun kunne vært aleine hjemme på nyttårsaften. 

Lenke til kommentar

Jeg fikk velge mellom å være på hytta når det var julaften eller når det var nyttårsaften. Jeg valgte å dra ditt på juleaften. Var der fra 22 til 28, var kjempe koselig. Men jeg hadde jo nett, 20 tvkanaler og jeg fikk dra jeg hjem to dager før med toget :D

 

Jeg synes det var kjempe fint at foreldrene mine lot meg være med å bestemme hva vi skulle gjøre i ferien. Synes faren din skulle latt deg vært med og bestemt også. Du er jo trossalt en del av familien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...