Gå til innhold

BK: Alternativ julefred.


gregor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

frekt, lite konstruktivt og sykt dårlig kritikk, belsebubba.

skjønner ikke hvor du vil med den kritikken i det hele tatt.

 

seriøst, om du har noe å si, så grunnlegg det og kom med forslag til forbedringer, så det ikke virker som du er her kun for å slenge med leppa.

 

 

Når det kommer til bildet, kunne du tjent mye på å bruke et stativ, så du kunne sluppet støy (pga høy iso verdi) og uskarphet. Da kunne du også hatt hele bildet skarpt, ved hjelp av enda større blenderverdi.

 

Regner med du ikke hadde anledning til å fjerne staken i front ut av bildet, men kan du kanskje klone den bort?

Lenke til kommentar
frekt, lite konstruktivt og sykt dårlig kritikk, belsebubba.

skjønner ikke hvor du vil med den kritikken i det hele tatt.

 

seriøst, om du har noe å si, så grunnlegg det og kom med forslag til forbedringer, så det ikke virker som du er her kun for å slenge med leppa.

 

 

Når det kommer til bildet, kunne du tjent mye på å bruke et stativ, så du kunne sluppet støy (pga høy iso verdi) og uskarphet. Da kunne du også hatt hele bildet skarpt, ved hjelp av enda større blenderverdi.

 

Regner med du ikke hadde anledning til å fjerne staken i front ut av bildet, men kan du kanskje klone den bort?

 

Oookei, skreiv jo bare omentrent det du gjorde , bare på en litt enklere måte. Kunne jo selvfølgelig ha lagt ut i det vide og brede som deg men det hadde jeg ikke tid til da jeg skulle legge meg.

 

Når det blir lagt inn for bildekritikk må man jo regne med å få ærlige svar..? Jeg skrev det bare sånn som jeg følte, gadd ikke legge noe i mellom.

 

Det jeg skrev om at bildet ikke ga meg noe var fordi det ikke gjorde nettopp det. Helhetlig skjønner jeg ikke poenget med bildet, og det må man da vel kunne mene uten at DU skal ta deg nær av det!? All ære til dem som får til å pakka møkka inn i så mange superlativer at det kommer ut positivt, men det gidder ikke jeg.

Lenke til kommentar
Hmm.. Hvorfor linker du til andre forum? Lovlig med slik reklame?

Det linkes kontinuerlig til andre forum når informative opplysninger forekommer der. Den artikkelen arnold_layne linker til er skrevet av en kapasitet på det omfattende temaet fotografering. Både du og andre (inkludert meg selv) som er aktive på BK kan trenge å friske opp hukommelsen med å lese denne fra tid til annen.

 

Edit: Jeg burde ha kommentert bildet også med det samme jeg var innom. Det var ganske suggererende med det repeterende mønsteret som alle statuene danner. Dette også i stor kontrast til den enslige gullbelagte utgaven. Det er noen forstyrrende elementer, og det tekniske sitter ikke helt. Men jeg synes bildet var ganske morsomt.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Og der slutter vi med off-topic. Vil la svarene stå igjen - med unntak av to, men nå skal dere gi kritikk på bildet. Om Belsebubba eller k.n.b fortsatt mener de har noe å diskutere, ta det på PM.

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

 

Før man gir bildekritikk skal man være klar over retningslinjene for denne kategorien, de finner du øverst i denne kategorien - i tillegg til at de er nevnt i en annonsering øverst i denne kategorien; Bildekritikk: Retningslinjer og informasjon

 

Og med det starter vi bildekritikken igjen :)

 

Reaksjoner på moderering skal skje på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Et artig motiv, men teknikken trekker en del ned. JEg tror det hadde vært bedre å droppe den selektive fargen og gått for enten helt sort/hvitt eller farger. Desverre så ser ikke bildet helt skarpt ut. Men om det er pga bevelgelses-uskarphet eller bildebehandlingen, er jeg usikker på. Sistnevnte går det an å gjøre noe med.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...