Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
QUOTE(Sindre :) @ 20/01-2009 : 22:22) *

De har vel ikke lov til å selg det før den 23. De lucky bastardsene i amerika får det i morgen da sad.gif

release er 22. januar da. .

Det står den 23 i demoen.

Endret av Sindre :)
Skrevet
QUOTE(Sindre :) @ 20/01-2009 : 22:22) *

De har vel ikke lov til å selg det før den 23. De lucky bastardsene i amerika får det i morgen da sad.gif

release er 22. januar da. .

Det står den 23 i demoen.

jeg kjøper i hvertfall spillet den 22. på elkjøp.

står 22. her

og i butikk.

Skrevet
Gleder meg sykt til spillet ass! Kan ikke vente. Noen som har fått til den bug'n som gjør at du kan kjøre utenfor parken eller?

Har greid det, men det er ikke verdt det.

Skrevet

Tar tilbake det jeg har sagt om spillet sålangt. Har nå sett en del videoer og intervjuer og nå kan jeg ikke vente til 2'ern jeg heller! Kom igjen 2'ern, kom igjen!! ^^,

Skrevet
Morsom fyr. Ser ut som at de har fiksa gåinga nå og. Det ser helt sweet ut :wee:

Gåinga er vel akkurat samme, bortsett fra at det ser ut som han går baklengs (noe som ikke kan gjøres i demoen).

Skrevet

det viktigste for meg er jo att det havner i postkassen! Før helgen:D hadde blitt nedtur av en helg vis jeg ikke hadde fått det før helgen, forhåndsbestilte fra elkjop.

Skrevet

Angående gåinga: Jeg har ikke spilt demoen men kan si at gåinga oppleves som "helt grei" ikke noe mer. Vanskelig å hoppe opp litt høyere kanter og lignende. Har ikke funnet noen "klatre funksjon" som gjør at han tar tak i kanter. Gåinga er av det gode gamle slaget hvor stikke til venstre/høyre gjør at han snurrer rundt sin egen akse, mens stikke rett opp gjør at han går forover. Litt gammeldags måte å styre på, men det funker når du vender deg til det.

Men det skal sies at minimalt med tid skal brukes i gå modus! Det er på brettet det skjer!

Skrevet
jaaaaaaa jeg har fått spillet! :D

en ting: det går ann å gå bakover!!!!

fy flate så rått, synd at de fjerna no-comply'en :(

Fått det alt:O?

Skrevet (endret)
jaaaaaaa jeg har fått spillet! :D

en ting: det går ann å gå bakover!!!!

fy flate så rått, synd at de fjerna no-comply'en :(

Fått det alt:O?

ja??!?! jeg skrev jo ovenfor at jeg har fått det! lær deg å lese omg -_-

Endret av Randy_Rhoads

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...