Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 tråder for hver konsoll? Du mener vel en for hver konsoll :p

Tror d blir bedre med en for hver konsoll. Blir sikkert masse rot hvis det bare e en stor.

Skrevet

Så det var tilbud på lefdal.com at hvis man forhåndsbestilte skate 2, så fikk man det til 449. Men er det bare om man forhåndsbestiller? Og i så tilfelle, kan man forhåndsbestille i butikken?

Skrevet
Jeg handler kun fra absoluttspill.no. De leverer så jeg har spillet gjerne 2 dager før lansering.

Pluss at de har bra support. Kjøper der selv om det er 50 kr billigere på Elkjøp.

Skrevet
Jeg handler kun fra absoluttspill.no. De leverer så jeg har spillet gjerne 2 dager før lansering.

Ditto :)

og hvis man er tidlig ute og forhåndsbestiller får man throwback pack med på kjøpet ^^

Skrevet

Ditto :)

og hvis man er tidlig ute og forhåndsbestiller får man throwback pack med på kjøpet ^^

Jau, fikk mail fra absoluttspill idag med kode for den pakka, når jeg bestillte på lørdag :D

Skrevet
Throwpack?

Vi har fått noen koder fra Electronic Arts som gjør at du som har bestilt Skate 2 får tilgang til å laste ned en ekslusiv pakke som kalles Throwback Pack.

Pakken inneholder bl.a. spesielle retro klær og muligheter for spesielle bevegelser fra skateren din.

Du kan aktivere denne koden ved å gå inn på ”Extras”, som du finner under hovedmenyen i spillet, og skrive inn koden der.

Skrevet (endret)

Da har Skate 2 kommet på piratscenen. Synes faktisk det er bra at EA klarer å holde på et spill såpass nærme opp til release, dette fører nok til en del mindre kopiering.

Ser på dette som en mulighet til å forhåndsprøve min forhåndsbestilling av spillet :)

Endret av Rookie_NO
Skrevet (endret)

Et slikt spill skal kjøpes, bare for å være trofast og respektere EA. I do.

Hadde xbox'n vært chippa, så hadde jeg nok...du vet

Endret av Wiciwato
Gjest Bruker-127711
Skrevet
Det er vel ikke forsent å forhåndsbestille fra Absoluttspill om jeg vil ha det en dag før?

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...