Gå til innhold

Fikk Xbox 360 ELITE i dag, hva bør jeg gjøre nå? :D


Glassflasken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh lord! 3 streker! Det var vell hel sirkel som var strømkabelen? 3 streker er jo ring of death ja. Men siden den er helt ny blir det DOA sak, du kommer nok til å få ny fra butikken på lørdag :)

 

Unnskyld meg da, men hvor ofte hender det at en Falcon straight out of the box, får RROD?

 

 

Nå skulle jeg liksom sitte oppe i hele natt og spille Kung Fu Panda :!: (Har ingen andre spill enda! :hrm: ) Men da blir det vel ikke noe da..

Lenke til kommentar
Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live?

 

EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra??

 

EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo!

 

Plugg inn strømkabelen ordentlig, noob

 

Haha. Greit Master. Jo 3 streker :no:

WOW! (?) Dette var bare bisarrt. Så raskt ?

Lenke til kommentar
Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live?

 

EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra??

 

EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo!

 

Plugg inn strømkabelen ordentlig, noob

 

Haha. Greit Master. Jo 3 streker :no:

WOW! (?) Dette var bare bisarrt. Så raskt ?

 

? :hrm: ?

Lenke til kommentar
Tenkte og stikke til elkjøp og kjøpe meg GH3 : legends of rock til bare 399 :D

 

Syyyyk pris

 

Før folk stikker og kjøper GH: 3 på elkjøp til 400 kr, så ta dere heller en tur innom GameStop/EB Games, og få GH: WT og to gitarer til 250 kroner.

 

1 Stikk på Gamestop

2 Finn 2 brukte spill til 100 spenn og kjøp dem.

3 Bytt inn de 2 spillene og betal 100,- for GH WT pakke med spill og gitar (kampanje).

4 Ta ut spillet og selg tilbake til butikken (350,-)

5 Gjenta punkt 2 og 3, og finn deg en ny gitarpakke.

6 Gå ut av butikken som den lykkelige eier av 2 smude gitarer, 1 stk GHWT og en femtilapp.

 

Dette er testet, og bekreftet!

 

Totalpris: 250.

 

Edit: Etter det kan du kjøpe GH: 3 stand-alone-spillet :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Vel...jeg kan faktisk bekrefte det går

 

lang histore kort, gikk innom noen butikker(lefdal,elkjøp,expert,spaceworld) ingen ville røre GH spillet

 

men på gamestop var det ingen problem

 

selv om det kom en eller annen teit kommentar... som "det var rart" eller "den vil ikke scannes" så kom det til slutt en "men vi fikser det"

 

Merk det var min samboer som gjorde det, mulig litt jente sjarm gjorde susen........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...