Gå til innhold

Juletråden for de som skal feire online

Ethernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god jul alle sammen!

Lager denne tråden i håp om at det er fler enn meg som skal feire alene i år, og som derfor vil feire online her på forumet :xmas:

Alle er velkomne, og jeg vil starte med å ønske dere alle en riktig god jul :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uønsket i familien :p

Tenkte kanskje det var fler som bodde alene eller noe i den duren som kanskje skulle online :)

Ender vel opp med at jeg sover hele kvelden. Men får noen å være sammen med på dagen da :)

Endret av Ethernet
Skrevet

Hadde jeg bare hatt diskusjon for et par år siden så hadde jeg tilbrunget hele dagen med deg. Kommer nok til å sitte her en del i dag også, men ikke HELE dagen.

Skrevet

Er ikke helt alene her i huset, men dere som feierer online besøk http://jippii.no - blått spillerom der er det sikkert noen som feierer online :)

God Jul til dere som feierer alene :xmas:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kommer ikke til å feire online, men må bare si God jul til alle sammen :w00t:

Skrevet
:)

Så hva skjer i løpet av dagen for dere?

Sitter og venter på at kjæresten min skal hente meg, så skal vi ut til hennes bestemor hvor vi skal spise middag og åpne pakker med hennes familie.

Skrevet

Jeg skal i kirken nå etterpå. Er tradisjon rett og slett, og er jo faktisk en hedensk tradisjon som egentlig feires. Møter mye kjente der ;)

Etter det er det middag, åpne gaver om jeg har fått noen, og så skal jeg vel sitte foran skjermen resten av kvelden. Yay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...