Gå til innhold

PS3-tastaturet får ikke Æ-Ø-Å!


Kuff1

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gledet meg til at dette skulle komme i norske butikker slik at jeg kunne kjøpe den norske utgaven med ÆØÅ. Men neida!

 

Danmark og Norge får UK versjoner. Sverige og Finland får lokaliserte versjoner, altså på de svenske og finske kan du skrive inn ÄÖÅ, og på de danske og norske så må du gå inn på "spesialtegn" og velge æøå som du gjør i dag med Sixaxis.

 

IzzyJ

Community Team Leader Official PlayStation Community

Hvorfor i [DELETED] får ikke vi en lokal versjon når svenskjævlene og finskefyllefantene får det?!

 

ps3-keypad-1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg i det hele tatt er interessert i det der.. En kompis av meg har en lignende greie, fra Logic3 tror jeg det var. Han brakk den ene "festegreia" etter én uke, og var aldri komfortabel med å bruke tastaturet, da man kunne få litt vondt i hånda av å skrape borti kantene når man holdt i kontrollen, og den var rett og slett for liten til å kunne brukes særlig effektivt. Tror heller jeg kjøper meg denne etterhvert:

 

i_419382.564x228!.jpg

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg i det hele tatt er interessert i det der.. En kompis av meg har en lignende greie, fra Logic3 tror jeg det var. Han brakk den ene "festegreia" etter én uke, og var aldri komfortabel med å bruke tastaturet, da man kunne få litt vondt i hånda av å skrape borti kantene når man holdt i kontrollen, og den var rett og slett for liten til å kunne brukes særlig effektivt. Tror heller jeg kjøper meg denne etterhvert:

 

i_419382.564x228!.jpg

 

Regner med at Sony's versjon blir i litt kraftigere kvalitet enn Logic3?

 

Merk forresten at Logitech Mediaboard (Bluetooth) heller ikke har norske tegn og ikke kommer i norsk versjon med det første. Kjøpte det i en liten førjulsgave for noen uker siden og gikk en lang runde med både butikk og Logitech uten noe resultat. Kan være interessert i å selge det tilnærmet ubrukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...