Gå til innhold

Luke 24: Vinn Apple Iphone 3G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin gave for mange denne her. Men persnlig jeg står over :p

Ønsker dere lykke til

jeg trodde det skulle bli en Touch HD den 24, men nå må jeg nesten bare løpe og kjøpe en Touch HD så snart butikkene åpnes.

Skrevet
Du er en løgner. Løgnere vinner ikke premier.

Det gjør mest sannsynlig ikke du heller da men men :p

Har svart rett på alle spørsmål alle dager på hele HW-nettverket. Må jo vinne èn gang?;)

Skrevet
Du er en løgner. Løgnere vinner ikke premier.

Det gjør mest sannsynlig ikke du heller da men men :p

Har svart rett på alle spørsmål alle dager på hele HW-nettverket. Må jo vinne èn gang?;)

Det er min logikk også, så enten dagens eller gårsdagens premie blir min!

Skrevet
Som dette bildet helt utvetydig viser har min iPhone pådratt seg en bulk. Det er derfor rett og rimelig at jeg vinner dagens premie.

img4169gg3.jpg

Å stakar, er iPhone'n din blitt bittelittegranne styggere eller mindre komfortabel å holde i...? Min iPhone har aldri eksistert. :cry:

Skrevet
Handsfree'n er ødelagt også :(

Og hva med mikrofonen? Og høyttalerne? De er vel også ødelagte, kan jeg tenke meg.. Og hva med skjermen? Ripet opp fullstendig, eller hva? :p

Skrevet

Et fingeravtrykk på skjermen, og noenganger så glemmer jeg å skru på lyden etter å ha vært på forelesning. Er det noen som trenger ny mobil, så er det meg.

Skrevet
Fin gave for mange denne her. Men persnlig jeg står over :p

Ønsker dere lykke til

jeg trodde det skulle bli en Touch HD den 24, men nå må jeg nesten bare løpe og kjøpe en Touch HD så snart butikkene åpnes.

Ble litt skuffet selv, iPhone er jo gammel nytt nå

Skrevet

hadde vert helt perfekt om jeg hadde vunnet den der, går rundt med en nokia 3210, ja du ser riktig!! NOKIA 3210!! har aldri råd til å kjøpe meg slikråskinn av en tlf!

Skrevet (endret)

Min er også ganske sliten :(

post-122083-1230080990_thumb.png

post-122083-1230081024_thumb.png

Den pirker meg i øret hver gang jeg ringer, og gir meg vondt i fingeren hver gang jeg skriver tongue.gif

Endret av WheelMan
Skrevet

Man kan ikke unngå det faktum at iPhone faktisk er årets mest omtalte telefon, og jeg mener derfor at dette er en kjempebra og vel gjennomtenkt kalendergave!

• Opprett ny...