Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 24 (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Fantastisk premie, og enkle spørsmål! For en flott (kanskje)julegave :w00t:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Btw: Det blir vel ikke en ventetid helt til mandag? burde vi ikke få vite vinnerne allerede imorgen?

Det syns nå jeg..

Skrevet

Grunnen til at dagens premie er bedre enn igår er jo fordi igår fikk du bare den nest beste versjonen av konsollen + 1 spill. Idag får du jo den beste versjonen av konsollen + 2 spill + 12 måneders abonnement!

Og, hey! Jeg vet jeg ikke vinner idag. Men, hadde jeg det. Oh my, jeg hadde vært glad! Så glad! :wee:

Skrevet (endret)
Gamer da. Gamer gamer gamer. Var det virkelig nødvendig å ta stilling på den måten?

Selvsagt. Her følger det med 2 spill, i går fulgte det med 1 spill. Gamer har sitt på det rene. ;)

Edit: Oh noes, KoffeinKanin var før meg.

Endret av -drugiS-
Skrevet
Selvsagt. Her følger det med 2 spill, i går fulgte det med 1 spill. Gamer har sitt på det rene. ;)

Edit: Oh noes, KoffeinKanin var før meg.

Og? Mangelen på ting her viser at premien igår er minst 10 ganger bedre enn dagens ;) .

Skrevet
enkle spørsmål må til for xbox fans... mens for å vinne en ps3 bør man ha litt mere mellom øra :tease:

I tillegg så ser det ut som kvantitet foran kvalitet ruver blandt xbox-idiotene. "Denne premien er verdt mer, ergo den er bedre."

Det er disse som skal overta verden om en generasjon? :(

:tease:

• Opprett ny...