Jmk93 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei! Jeg går snart opp irang og får da et nytt våpen. Så jeg trenger råd fra dere om hvilket våpen som er best på ulike maper. Jeg vil enten ha: L96A1(Beste sniperen), F2000(Beste assault våpenet), PKM( andre beste supportvåpenet), DAO-12(andre beste anti-tank våpenet). Jeg spiller mest på Dragon valley, Gulf of oman eller dalian plant og Strike at karkand(inf only). Så jeg bare lurte på om hviklet våpen som var best på disse? Mvh. - Jmk93
Grindal Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Kommer jo ann på hvilket av kitene du spiller mest da... Har ingen av de våpna som unlocks, men har plukka opp noen av dem, og mener at F2000 er den beste kandidaten. PKM er et skiitvåpen, L96A1 funker bra hvis du spilte FuShe pass og eller Wake 2007. DAO-12 er super på nærhold som i Karkand, men kommer til kort på lengre distanser som i Dalian og Oman. Dette er min erfaring (er korporal, så det er ikke allverden). Håper noe av dette hjelper
Jmk93 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Kommer jo ann på hvilket av kitene du spiller mest da... Har ingen av de våpna som unlocks, men har plukka opp noen av dem, og mener at F2000 er den beste kandidaten. PKM er et skiitvåpen, L96A1 funker bra hvis du spilte FuShe pass og eller Wake 2007. DAO-12 er super på nærhold som i Karkand, men kommer til kort på lengre distanser som i Dalian og Oman. Dette er min erfaring (er korporal, så det er ikke allverden). Håper noe av dette hjelper Glemte å nevne at jeg spiller Wake 2007 også Njaa vil ha L96A1, men er ikke så veldig mye sniper da :S Men dette hjalp så nå lurer jeg på om jeg skal ha L96A1 eller F2000 :S Tar så lang tid å gå opp i rang! Men jeg velger rett og slett F2000 Men hvis jeg skal ha F2000 skal jeg velge flashbangen da?
Grindal Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Er ikke sikker på om man kan velge F2000 og flashbangen på en gang. Tar du flashbangen mister du frag granaten tror jeg... Det som jeg sier er hva jeg ville ha valgt, for jeg er en lone wolfer, aldri i squad, bare stormer fientlige kontrollposter med G3 eller begår kollektivt selvmord med 4 stykker i black hawk ved å ta kamikaze i spawn. Tviler på at du og jeg har samme taktikk, så velg våpnet som passer til din taktikk og strategi. Håper dette hjalp og God Jul!
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Sniper, klart! Hvis du spiller som assault, så er det beste våpenet FN SCAR -L til Specops. Alle blir bare sure for flashbangs uansett.
Jmk93 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 *meep *meep: God jul til deg også Ståle: Ja tror nok det blir sniperen Og er ikke G36c nesten like bra som scar? Og nå har jeg forelsket meg litt i det andre våpenet til medic(medic er det kitet jeg spiller mest) så jeg lurer på om den egentlig er noe bedre enn de vanlige medicvåpnene(M16 osv)
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Jeg bruker nesten alltid 1. unlocken til medic. Men SCAR eier totalt. Den er pek og trykk, og så dør de faktisk også
Jmk93 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Jeg bruker nesten alltid 1. unlocken til medic. Men SCAR eier totalt. Den er pek og trykk, og så dør de faktisk også Jaa men den er 2 ranger til :S Så det gidder jeg faktisk ikke Nå står det mellom F2000, 1. unlocken til medic og L96A1 Noen forslag? Spiller mest medic da men lurer på om den egentlig er noe bra.
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hvis du spiller mest medic så kjøper du seff 1. unlocken til medic. Du kommer ikke til å angre et halvt sekund. Seriøst. Medic, gogogo
Jmk93 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Hvis du spiller mest medic så kjøper du seff 1. unlocken til medic. Du kommer ikke til å angre et halvt sekund. Seriøst. Medic, gogogo Njaa, men er L96A1 treffsikker? Altså hvis jeg står på vista point i dragon valley fks og skyter på carrieren treffer jeg uansett da?
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Men uansett, hvis du spiller med medic trenger du medic unlocken. Men sniperen er treffsikker ja. Men tar mindre dmg enn 1. unlocken da.
Jmk93 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Men uansett, hvis du spiller med medic trenger du medic unlocken. Men sniperen er treffsikker ja. Men tar mindre dmg enn 1. unlocken da. Men den tar jo ikke så veldig mye mere skade da Huff vanskelig og velge dette her :S
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det kan så være, men den har ordentlig sikte, og auto. Jeg sniper med den mer enn jeg sniper med sniper.
Jmk93 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Ok takker for svar du har overtalkt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå