Gå til innhold

Hekta på Sonic Unleashed demo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd demoen? Jeg har spilt det samme brettet om igjen bortimot 20 ganger nå, synes det er like gøy hver gang.

Er det noen som har hele spillet? Isåfall, hvor langt er det osv? Hvor mange baner og slikt, noe onlinedel?

Dette er ikke det samme Sonic-spillet som kom til lanseringen er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

samme her ....

bare synd sonic bare er med 50% av spillet og resten er vist ræva

men Sonic Team er iallall på rett vei med en blanding av 3D og 2D

kjøper det når det koster under 200 kr

Endret av kewell79
Skrevet

Hmm, det høres faktisk greit ut. Hvis det er de andre pinnsvina som er med burde det gi variasjon i plattformopplevelsen.

Idag har jeg prøvd ti ganger å løpe igjennom demoen så raskt som mulig. Er vanvittig gøy hvor fort ting bare flyr forbi. Er et sånn type arkadespill som virkelig gir meg lyst til å sette nye rekorder.

Skrevet

Demoen var super, alt går 400km/t om du klarer ting slik det er satt opp. Fikk tilbake den gode sonic-feelingen. Synd det er mye annet som jeg må spille ferdig først.

Skrevet
I følge ps3fanboy.com skal demoen være på EU storen nå. Har ikke mulighet til å sjekke selv.

Jeg kan bekrefte dette, den er på EU store nå. Den var ikke der når jeg sjekka sist, så den kom nok med siste oppdateringa nå. :)

Skrevet

hekta på demoen selv. skal kjøpe spillet snart tror jeg.

Foresten noen som vet om det er flere vanskelighetsgrader? eller noe online modus eller noe annet som gir mere spilletid?

Skrevet

Spilte PS2-utgaven, og dagbanene var god, gammel Sonic. Werehog-banene var derimot ganske triste greier, og føltes mest av alt bare som å spille God of War uten noen av de tingene som gjorde GoW så vanvittig bra.

Skrevet
Spilte PS2-utgaven, og dagbanene var god, gammel Sonic. Werehog-banene var derimot ganske triste greier, og føltes mest av alt bare som å spille God of War uten noen av de tingene som gjorde GoW så vanvittig bra.

Synd det ikke går an å prøve dette i demoen. Jeg ante ikke at det var noe sånt før jeg leste anmeldelsene, og da kan du si demoen er lite representativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...