Gå til innhold

[Løst]Vikingbyen 2 - Hvor får jeg tak i det?


Anbefalte innlegg

Det er over 2 år siden jeg lasta det opp sist, og i mellomtiden har jeg reformatert PC'en og finner ikke CD-plata lenger heller, da jeg har flytta og er heller ikke mye hjemme om dagen (9 måneder inn i førstegangstjtnesten) :( Skal si ifra dersom den skulle dukke opp igjen, men ikke ha noen forhåpninger.

 

Kanskje noen av dere andre som lastet det ned da linken fungerte kan ha det fremdeles?

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er over 2 år siden jeg lasta det opp sist, og i mellomtiden har jeg reformatert PC'en og finner ikke CD-plata lenger heller, da jeg har flytta og er heller ikke mye hjemme om dagen (9 måneder inn i førstegangstjtnesten) :( Skal si ifra dersom den skulle dukke opp igjen, men ikke ha noen forhåpninger.

 

Kanskje noen av dere andre som lastet det ned da linken fungerte kan ha det fremdeles?

 

Ok, forstår det. Håper på at noen andre som lastet det ned kanskje har det og kan laste det opp på nytt, eventuelt at du finner det igjen :) Takk, uansett :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Tre og et halvt år siden jeg sist lasta det opp, og tråden sparker fremdeles :omg:

 

Her er en ny link: http://www.4shared.com/rar/vDxUx9T-/vikingbyen2.html?refurl=d1url

 

Kan du vær så snill å uploade eeeen gang til!!!????

Jeg har lett OVER ALT etter dette spillet, bruktspillmarked, biblioteker, bruktbutikker, loppemarked +++++ finner heller ikke noe download til det noe annet sted!!! Pretty pretty please??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...