Gå til innhold

"Beautiful White" tannbleking, erfaringer?


deu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det bestilt, 22 %, så kommer med tilbakemeldinger her :D

 

Står at man bør dra til tannlegen for å fjerne plakk, tannsten, var hos tannlegen for ca. et halvår siden, vil ikke si jeg har så mye av d, men burde jeg ta en tur likevel?

Endret av deu
Lenke til kommentar

Ikke godt å si. Halvt år er ikke mye og var alt i tipp topp stand da så burde det gå greit. Med tanke på bla at du har fortsatt med god hygiene osv

Har du hatt antydning til hull så kan det ha blitt hull på den tiden......

Man går vel ca annenhvert år til tannlegen. Får innkalling. Så 6 mnd regnes vel som "trygg sone", eller liten sjanse for store endringer........

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt min 5. behandling av tilsammen 7-14 anbefalte, fordelt over 3 dager, 30 min. hver. Plastformene var jammen meg ikke verst,men gjorde den feilen at jeg brukte for varmt vann, så den ene "smelta" litt for mye. Den andre ble derimot veldig grei. Viktig å ikke bruke for mye, da tannkjøttet blir helt numment da, spesielt i ganen, men går over etter noen timer.

 

Her har dere 2 før og etter bilder (etter nederst). Bleiker kun oppe i første omgang, så nede snart. Ble litt lysere det etterbildet, sånn generelt, men litt forandring er det :) Kommer med flere bilder etterhvert.

post-163356-1231207127_thumb.jpg

post-163356-1231207147_thumb.jpg

Endret av deu
Lenke til kommentar
Jeg har brukt tannblekning fra Boots, som kommer i et slags maskarasett med to forskjellige børster. Det funker jævlig bra, har utrolig hvite tenner nå.
hvor mange ganger bruker du det? Virker det ikke etsende på tannkjøtt/munnhule, eller følger det med tannformer?

 

bebeluv: Hva koster det?

Lenke til kommentar
Jeg har brukt tannblekning fra Boots, som kommer i et slags maskarasett med to forskjellige børster. Det funker jævlig bra, har utrolig hvite tenner nå.
hvor mange ganger bruker du det? Virker det ikke etsende på tannkjøtt/munnhule, eller følger det med tannformer?

 

bebeluv: Hva koster det?

 

Prøver å gjøre det hvertfall en eller to ganger i uka. Etter at man har brukt den opp så er det ikke nødvendig å kjøpe en ny. Den hvite fargen holder ganske lenge. Hvis du får det på leppene og lar det være der så virker det litt etsende. Men man bare tørker det bort med håndkle etterpå. Du tar uansett bare fortennene.

Lenke til kommentar

Etter nøyaktig 1 uke, og ca. 14 behandlinger (30 min (stort sett)-60 min per. behandling) så ser tennene sånn ut (gammelt bilde øverst):

 

tennerfrnoz7.jpg

 

Er under de samme lysforholdene og samme hvitbalansen stilt inn, men det nye, fra i dag, ble litt lysere likevel. Trolig pga. kameraet tar utgangspunkt/fokuserer i de hvite tennene, over (ikke bleika de under enda) :) Temmelig stor forandring, ser det best irl.

 

Anbefaler ikke å ha på blekningsgelen på baksida av tannforma, altså det området som kommer i kontakt med baksiden av tennene. Kommer fort borti tannkjøttet der, men tannkjøttet herder virker det som, men i starten, etter å hatt på for mye gjorde det vondt å spise f.eks. frokostblanding.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hei.

 

Noen som har erfaringer med tannblekingen Beautiful White? Hvor bra er de medfølgende skinnene på disse, og lignende sett?

 

Takk!

gå til en tannlege og få det gjort på ordentlig måte. så slipper du å gå i den fella mange gjør med å bruke selvbleking. altså at du tar for store og konsentrerte doser. ikke oftere enn 1 gang hvert halvår ellers så sliter du vekk emaljen på tennene dine. det er sterke stoffer man "leker" med.

 

faren min har sett flere 20 årige jenter som har slitt vekk emaljen totalt pga selvblekings produkter.det er da spesielt jenter som overdriver med doseringene. han har praktisert som tannlege i over 35 år.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...