vihovde Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Er det bare hos meg, eller har dere samme "problemet"? Loading av ny level tar så lang tid (2-3 min), og rett før neste level er klar hører jeg at lyden er hakkete. Har dere samme "problemet"? Har en Acer M3100 med AMD Althon 4000 CPU, 4 gig ram, 600w strømforsyning og ett 8800GTS skjermkort.
FPShooter Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 (endret) bye edda Endret 2. februar 2009 av FPShooter
vihovde Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Hvis du mener kartbytte i mp så tar det ca.2 sekunder hos meg. Singelplayer tar litt lengre tid, men ikke lenger enn "normalt". Forstå ikke dette her, det tar jo 3-4 min. for å starte spillet også? Noen forslag? Maskinen fungere ellers 100& og den skulle vel har krefter nok til dette spillet?
Elefantmesteren Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 det var sånn til meg i starten, men det er ikke sånn lenger nå.. :/ oppdater til 1.1 og bare la loadingen gå sin lange gang, så kanskje du er like heldig som meg xD
vihovde Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 det var sånn til meg i starten, men det er ikke sånn lenger nå.. :/ oppdater til 1.1 og bare la loadingen gå sin lange gang, så kanskje du er like heldig som meg xD Oppdater? Hvordan? Spiller offline...
FPShooter Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 http://www.gamershell.com/download_35712.shtml Last ned og installer. Patchen fikser en del ting, kanskje den hjelper for deg. OBS! er ikke sikker på om de gamle savegames virker med v.1.1. Da må du eventuelt starte på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå