MrLee Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Nei, men de spiller en mnd eller to kanskje ekstra for å levle opp characteren sin... Dessuten. Å bytte rase er noe som har effekt i spillet utover det estetiske. Endret 1. januar 2009 av MrLee
Lurvefranzen Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Nei, men de spiller en mnd eller to kanskje ekstra for å levle opp characteren sin...Dessuten. Å bytte rase er noe som har effekt i spillet utover det estetiske. Skulle man få lov til å bytte fra Alliance til Horde og omvendt i samme slengen, kanskje?
Matsemann Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Nei, men de spiller en mnd eller to kanskje ekstra for å levle opp characteren sin...Dessuten. Å bytte rase er noe som har effekt i spillet utover det estetiske. Skulle man få lov til å bytte fra Alliance til Horde og omvendt i samme slengen, kanskje? Er det jeg eller lurvefranzen som missforstår innlegget til MrLee?
Hasselnøtta Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Vel, det er jo ikkje heilt gratis med ein kjønnsopperasjon, så kvifor skal det vere gratis in game? Nei, synast det er litt kjedelig at man kan bytte kjønn...
-Léon- Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Bare lurte litt hvorfor du synes det er kjedelig at det er mulig å bytte kjønn? Ser ikke noe negativ i det og var glad når jeg hørte at man hadde mulighet til det.
Lurvefranzen Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Nei, men de spiller en mnd eller to kanskje ekstra for å levle opp characteren sin...Dessuten. Å bytte rase er noe som har effekt i spillet utover det estetiske. Skulle man få lov til å bytte fra Alliance til Horde og omvendt i samme slengen, kanskje? Er det jeg eller lurvefranzen som missforstår innlegget til MrLee? Det var meg som quotet feil. :<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå